způsoby písemného oslovení potencionálních zákazníků

Text dotazu

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jaké možnosti má malá firma, jak písemně kontaktovat
své potencionální zákazníky s nabídkou konkrétních služeb firmy či
spolupráce, tak aby tímto neporušovala antispamový zákon. Respektive jaké
jsou povolené způsoby písemného oslovení zákazníků.

Odpověď

Dobrý den,

způsob, jakým je možné zaslat potencionálním zákazníkům nebo obchodním partnerům obchodní sdělení, aniž by došlo k porušení tzv. antispamového zákona, je pěkně popsán např. v článku:

* http://www.podnikatel.cz/clanky/obchodni-sdeleni-zakon-klepl-podnikatele/

Snažili jsme se v našich katalozích nalézt dokument, který by se konkrétně věnoval možnostem oslovení zákazníků pro malé firmy, ale žádný vhodný zdroj jsme bohužel nenalezli.

Určité informace či tipy by Vám snad mohly poskytnout následující publikace (z elektronického katalogu NK ČR - http://aleph.nkp.cz/cze/nkc ):

BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. 197 s. : il. ; 22 cm. ISBN 978-80-251-3320-0.

VERWEYEN, Alexander. Jak získávat nové zákazníky: direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání. Praha : Grada, 2007. 152 s. ; 24 cm. (Manažer. Prodej). ISBN 978-80-247-1970-2.

VÁŇA, Petr. Jak získávat nové zákazníky. II., Kdy a jak využít přímou reklamu. Praha: Omega, 2006. 131 s. : il. ; 21 cm. ISBN 80-903726-1-9.

VÁŇA, Petr. Jak získávat nové zákazníky. I., Direct marketing v teorii a praxi. Praha: Omega, 2006. 128 s.: il. ; 21 cm. ISBN 80-903726-0-0.

KŘÍŽEK, Zdeněk; CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. Praha: Grada, 2008. 220 s.; 24 cm. (Manažer. Marketing). ISBN 978-80-247-2452-2 (brož.).

* reklamní texty * marketingová komunikace

Případně také kapitoly týkající se marketingové komunikace v knihách:

PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm. (Expert). ISBN 978-80-247-3622-8.

BEDNÁŘOVÁ, Dagmar; ŠKODOVÁ PARMOVÁ, Dagmar. Malé a střední podnikání. V Českých Budějovicích: Jihočeská univerzita, Ekonomická fakulta, 2010.146 s. : il. ; 26 cm. ISBN 978-80-7394-229-8.

VEBER, Jaromír a kol. Podnikání malé a střední firmy. Praha: Grada, 2008. 311 s.; 25 cm. (Expert). ISBN 978-80-247-2409-6.

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Datum zadání dotazu

18.01.2012 13:45

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Kolik je 10 + 4?

Hledání v archivu