-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jaké možnosti má malá firma, jak písemně kontaktovat
své potencionální zákazníky s nabídkou konkrétních služeb firmy či
spolupráce, tak aby tímto neporušovala antispamový zákon. Respektive jaké
jsou povolené způsoby písemného oslovení zákazníků.
Dobrý den,
způsob, jakým je možné zaslat potencionálním zákazníkům nebo obchodním partnerům obchodní sdělení, aniž by došlo k porušení tzv. antispamového zákona, je pěkně popsán např. v článku:
* http://www.podnikatel.cz/clanky/obchodni-sdeleni-zakon-klepl-podnikatele/
Snažili jsme se v našich katalozích nalézt dokument, který by se konkrétně věnoval možnostem oslovení zákazníků pro malé firmy, ale žádný vhodný zdroj jsme bohužel nenalezli.
Určité informace či tipy by Vám snad mohly poskytnout následující publikace (z elektronického katalogu NK ČR - http://aleph.nkp.cz/cze/nkc ):
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. 197 s. : il. ; 22 cm. ISBN 978-80-251-3320-0.
VERWEYEN, Alexander. Jak získávat nové zákazníky: direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání. Praha : Grada, 2007. 152 s. ; 24 cm. (Manažer. Prodej). ISBN 978-80-247-1970-2.
VÁŇA, Petr. Jak získávat nové zákazníky. II., Kdy a jak využít přímou reklamu. Praha: Omega, 2006. 131 s. : il. ; 21 cm. ISBN 80-903726-1-9.
VÁŇA, Petr. Jak získávat nové zákazníky. I., Direct marketing v teorii a praxi. Praha: Omega, 2006. 128 s.: il. ; 21 cm. ISBN 80-903726-0-0.
KŘÍŽEK, Zdeněk; CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. Praha: Grada, 2008. 220 s.; 24 cm. (Manažer. Marketing). ISBN 978-80-247-2452-2 (brož.).
* reklamní texty * marketingová komunikace
Případně také kapitoly týkající se marketingové komunikace v knihách:
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm. (Expert). ISBN 978-80-247-3622-8.
BEDNÁŘOVÁ, Dagmar; ŠKODOVÁ PARMOVÁ, Dagmar. Malé a střední podnikání. V Českých Budějovicích: Jihočeská univerzita, Ekonomická fakulta, 2010.146 s. : il. ; 26 cm. ISBN 978-80-7394-229-8.
VEBER, Jaromír a kol. Podnikání malé a střední firmy. Praha: Grada, 2008. 311 s.; 25 cm. (Expert). ISBN 978-80-247-2409-6.
Ekonomické vědy, obchod
--
18.01.2012 13:45