-
To se mi líbí
-
Doporučit
Pěkné odpoledne,
chtěla bych se zeptat, zda byste mi nemohli doporučit nějaký vhodný seznam literatury pro přípravu diplomové práce na téma marketingový průzkum?
Předem děkuji za odpověď,
Dobrý den,
v online katalogu NK ČR (http://aleph.nkp.cz/cze/nkc) jsme z let 2010-2017 našli např. tyto knihy, které se buď věnují přímo marketingovém výzkumu / průzkumu nebo jde o knihy obecně zaměřené na marketing a informace o marketingovém výzkumu jsou jednou z kapitol:
* AAKER, David A. Marketing research: international student version. 11th ed. Hoboken: Wiley, C2013. xiv, 647 s. ISBN 978-1-118-32181-2.
* BEDNARČÍK, Zdeněk. Aplikace marketingového výzkumu. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012. 166 s. ISBN 978-80-7248-751-6. http://cache.obalkyknih.cz/file/toc/119265/pdf
* ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketingový výzkum. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2010. 280 s. ISBN 978-80-86730-61-5. http://cache.obalkyknih.cz/file/toc/29736/pdf
* ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketingový výzkum. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011. 320 s. Edice učebních textů. Marketing. ISBN 978-80-86730-75-2. http://cache.obalkyknih.cz/file/toc/59922/pdf
* EGER, Ludvík a EGEROVÁ, Dana. Základy metodologie výzkumu: pro studenty ekonomických oborů. 1. vyd. V Plzni: ZČU, 2014. 146 s. ISBN 978-80-261-0418-6. http://cache.obalkyknih.cz/file/toc/154708/pdf
* FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 2., aktualiz. vyd. Brno: BizBooks, 2012. iv, 116 s. ISBN 978-80-265-0038-4. http://cache.obalkyknih.cz/file/toc/70329/pdf
* KOZEL, Roman, MYNÁŘOVÁ, Lenka a SVOBODOVÁ, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6. Kniha je částečně volně přístupná - https://books.google.cz/books?id=lTZDOqoW8TEC
* LINHART, Zdeněk a SMOLOVÁ, Helena. Marketingový výzkum. Vydání první. [Praha]: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2016. 154 stran. Edice učebních textů. ISBN 978-80-87839-78-2. http://cache.obalkyknih.cz/file/toc/259393/pdf
* ROUBAL, Ondřej, PETROVÁ, Iva a ZICH, František. Metodologie marketingových výzkumů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014. 142 s. ISBN 978-80-7408-092-0. http://cache.obalkyknih.cz/file/toc/154708/pdf
* SIMOVÁ, Jozefína. Marketingový výzkum. Vyd. 2. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2010. 138 s. ISBN 978-80-7372-662-1.
* TAHAL, Radek. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu. Vydání první. V Praze: C.H. Beck, 2015. x, 99 stran. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-585-5. http://cache.obalkyknih.cz/file/toc/154829/pdf
* URBÁNEK, Tomáš. Marketing. 1. vyd. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010. 233 s. Management studium. ISBN 978-80-87197-17-2. http://cache.obalkyknih.cz/file/toc/38727/pdf
* ZAMAZALOVÁ, Marcela a kol. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010. xxiv, 499 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-115-4. Kniha je částečně volná na https://books.google.cz/books?id=1ptCBJPvRP4C
Pro registrované čtenáře NK ČR jsou prostřednictvím vzdáleného přístupu dostupné i tyto zahraniční e-knihy:
* GRIGSBY, Mike. Marketing analytics: a practical guide to real marketing science [online]. London, England: Kogan Page, 2015, C2015. Marketing Science Series [cit. 2017-07-26]. ISBN 978-0-7494-7418-8. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/natl/Doc?id=11061312.
* WINSTON, Wayne L. Marketing analytics: data-driven techniques with Microsoft Excel [online]. Indianapolis, Indiana: John Wiley & Sons, Incorporation, 2014 [cit. 2017-07-26]. ISBN 978-1-118-43935-7. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/natl/Doc?id=10827571.
Informace o dostupnosti v dalších českých knihovnách najdete např. v Souborném katalogu ČR (http://skc.nkp.cz) nebo na portálu Knihovny.cz (http://www.knihovny.cz).
Další knihy na toto téma můžete najít v online katalogu NK ČR zadáním klíčových slov (např. marketing? AND (průzkum? OR výzkum?)) do vyhledávacího formuláře.
Pokud by pro Vás byly zajímavé i zahraniční zdroje, můžete zkusit např. vyhledávání v EDS (http://eds.nkp.cz, základní informace o EDS - http://www.nkp.cz/katalogy-a-db/licencovane-db/prehled-lic-zdroju/prehled-lic-zdroju/#ebsco) nebo JIB+ (http://plus.jib.cz, vyberte vyhledávání v Primo Central). EDS i JIB+ nabízí možnost prohledávat řadu zahraničních databází (zejména článkových). Část záznamů obsažených v EDS a JIB+ je možné zobrazit bez omezení, u některých je přístup možný pouze pro knihovny, respektive jejich uživatele, které si přístup k vybrané databázi předplácejí. V tomto případě budete mít přístup alespoň k základním informacím o nalezeném dokumentu.
Ekonomické vědy, obchod
--
24.07.2017 15:35