-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den,
roky jsem si knihy bez problémů rezervoval a najednou "TITUL NELZE REZERVOVAT", že prý nejsem registrován a mám poslat své aktuální kontaktní údaje! Moje kontaktní údaje jsou pořád stejné, pořád aktuální a knihovna je dávno má! Takže v čem je problém?
Dobrý den, pane Szalbote,
zkontrolovala jsem Vaše čtenářské konto, podmínkou pro zadání online rezervace je zaplacený roční registrační poplatek. Vám 13.4.2017 zrovna skončila platnost roční registrace a proto jste si nemohl knihu rezervovat. Hned po zaplacení ročního registračního poplatku si můžete knihy znovu rezervovat z pohodlí domova. Pokud v nejbližších dnech nemáte v plánu navštívit knihovnu a požadovaný titul již chcete mít rezervovaný, napište mi to, prosím, na tento email: studovna@knihovnatrinec.cz a já Vám rezervaci vložím.
Informace o knihovně
Frýdek-Místek
Knihovna Třinec
18.04.2017 08:00