strategie na trhu

Text dotazu

Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o doporučení vhodné a dostupné literatury, ze které bych mohla čerpat při zpracování vysokoškolské semestrální práce na téma: Rozdílnost strategie na spotřebním a průmyslovém trhu (definice průmyslového trhu, jeho skladba, specifika komodit).

Odpověď

Dobrý den,

Jako odpověď na Váš  dotaz přeposíláme seznam následujících monografií a učebnic. Pokud v budoucnu budete mít dotaz, prosím upřesněte, z jakého oboru.  Níže uvedené tituly jsou k zapůjčení v Národní knihovně ČR, současně je naleznete i v digitální knihovně Kramerius. Jelikož se jedná o autorsky chráněná díla, je možno si obsah dokumentů projít pouze v prostředí knihovny.

KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. 2., dopl. a upr. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 789, [7] s. ISBN 80-7187-140-0.

ŘEHULKA, Pavel. Úspěšná propagace. Olomouc: Czech Business Centre, [1994]. 221 s.

URBAN, Jiří a PROCHÁZKA, René. Marketing. Vyd. 1. Ostrava: Repronis, 1998. 87 s. ISBN 80-86122-26-3.

CHALUPSKÝ, Vladimír. Úvod do marketingu. Vyd. 3., upr. Brno: Zdeněk Novotný, 2004. 78 s. Studijní text pro studium BA Hons. ISBN 80-86510-99-9.

VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Nákupní marketing. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007. 131 s. ISBN 978-80-7248-440-9.

ŠUMBEROVÁ, Pavla a KOZÁK, Vratislav. Základy marketingu. Vyd. 4., nezměn. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 101 s. ISBN 80-7318-167-3.

KRATOCHVÍL, Oldřich. Marketing. Kunovice: Evropský polytechnický institut, 2003. 91 s. ISBN 80-7314-024-1.

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Datum zadání dotazu

04.11.2014 10:39

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu