-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o doporučení vhodné a dostupné literatury, ze které bych mohla čerpat při zpracování vysokoškolské semestrální práce na téma: Rozdílnost strategie na spotřebním a průmyslovém trhu (definice průmyslového trhu, jeho skladba, specifika komodit).
Dobrý den,
Jako odpověď na Váš dotaz přeposíláme seznam následujících monografií a učebnic. Pokud v budoucnu budete mít dotaz, prosím upřesněte, z jakého oboru. Níže uvedené tituly jsou k zapůjčení v Národní knihovně ČR, současně je naleznete i v digitální knihovně Kramerius. Jelikož se jedná o autorsky chráněná díla, je možno si obsah dokumentů projít pouze v prostředí knihovny.
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. 2., dopl. a upr. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 789, [7] s. ISBN 80-7187-140-0.
ŘEHULKA, Pavel. Úspěšná propagace. Olomouc: Czech Business Centre, [1994]. 221 s.
URBAN, Jiří a PROCHÁZKA, René. Marketing. Vyd. 1. Ostrava: Repronis, 1998. 87 s. ISBN 80-86122-26-3.
CHALUPSKÝ, Vladimír. Úvod do marketingu. Vyd. 3., upr. Brno: Zdeněk Novotný, 2004. 78 s. Studijní text pro studium BA Hons. ISBN 80-86510-99-9.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Nákupní marketing. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007. 131 s. ISBN 978-80-7248-440-9.
ŠUMBEROVÁ, Pavla a KOZÁK, Vratislav. Základy marketingu. Vyd. 4., nezměn. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 101 s. ISBN 80-7318-167-3.
KRATOCHVÍL, Oldřich. Marketing. Kunovice: Evropský polytechnický institut, 2003. 91 s. ISBN 80-7314-024-1.
Ekonomické vědy, obchod
--
04.11.2014 10:39