-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o doporučení vhodné literatury, ze které bych mohla
čerpat při zpracování semestrální práce na téma: Rozdílnost strategie na
spotřebním a průmyslovém trhu - definice těchto trhů, jejich skladba,
specifika komodit (popř. dostupnost této literatury).
V níže uvedeném seznamu najdete dokumenty, ze kterých je možné čerpat
informace,
které potřebujete ke své semestrální práci
Další prameny lze dohledat v Souborném
katalogu VŠE na adrese http://library.vse.cz (k prohlížení zvolte možnost
HOST), závěrečné práce nejsou volně dostupné.
Dále můžete použít vyhledávání v souborných katalozích českých knihoven
prostřednictvím Jednotné informační brány
(http://www.jib.cz/V?RN=665319073).
Literatura:
Pindyck, Robert S.: Microeconomics. Englewood Cliffs : Prentice-Hall
International, 1995.
Frank, Robert H.: Mikroekonomie a chování. Praha : Svoboda, 1995.
Vlček, Josef: Ekonomie a ekonomika. Praha, ASPI 2005.
Kolář, Pavel: Ekonomie. Praha, Bilance 1997.
Kumar, Nirmalya: Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha, Grada
2008.
Kotler, Philip: Marketing. Praha, Grada Publishing 2004.
Hague, Paul: Průzkum trhu. Brno, Computer Press 2003.
Boučková, Jana: Marketing. Praha, Beck 2003.
Kotler, Philip: Marketing Management. Praha, Grada Publishing 2007.
Hořejší, Bronislava: Mikroekonomie. Praha : Management Press, 2006.
Koudelka, Jan: Segmentujeme spotřební trhy. Praha : Professional
Publishing, 2005.
Komárková, Růžena: Psychologie trhu. Praha : Grada, 1998.
Kim, W. Chan: Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný
tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim & Renée
Mauborgne ; [z anglického originálu přeložila Irena Grusová]. Praha :
Management Press, 2005.
Internetové zdroje:
http://blog.zarohem.cz/clanek.asp?cislo=250
http://www.seminarky.cz/Prumyslovy-trh-4437
http://portal.vsp.cz/files/katedry/katedra%20PMO/typy_vyzkumu.pdf
http://209.85.135.132/search?q=cache:ZVuRYLS4zFgJ:pef.czu.cz/~stusek/MARKETING/p%25FCEDN%25B5%25E6KA%252010%2520-%2520PR%25DEMYSLOV%25ED%2520TRH.ppt
+pr%C5%AFmyslov%C3%BD+trh&cd=10&hl=cs&ct=clnk&gl=cz
http://portal.vsp.cz/files/katedry/katedra%20PMO/typy_vyzkumu.pdf
http://www.seminarky.cz/detaily-4131
http://www.m-journal.cz/cs/reklama-podpora-prodeje/podpora-prodeje/b2b-sales-promotion__s394x429.html
http://www.synext.cz/analyza-nakupniho-chovani-pri-prumyslovych-nakupech-b2b.html
http://is.muni.cz/do/1499/el/estud/pedf/ps09/obchod/web/pages/rozhodovani-o-strukture-distribucni-cesty.html
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
06.04.2010 13:51