-
To se mi líbí
-
Doporučit
Potřebovala bych informace k tématu Skrytá reklama, Product placement a podprahová působení v médiích. Pomocné pojmy jsou subliminální percepce (podprahové vnímání psychologie barev, obrazová analýza, akustické vnímání, podprahová reklama).
Informace k tématu Skrytá reklama, Product placement a podprahová působení v médiích naleznete v níže uvedených materiálech. Na internetu pak najdete velké množství konkrétních příkladů a obrázků o použití a vlivu skryté reklamy od malých regionálních rádií po velká hollywoodská filmová studia.
Literatura:
Vysekalová, J. - Mikeš, J.: Reklama. Jak dělat reklamu. Grada 2007.
Frey, P.: Marketingová komunikace - nové trendy a jejich využití. Management Press 2005.
Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje. Grada 2000.
Vysekalová, J. - Komárková, R.: Psychologie reklamy. Grada 2002.
Winter, F.: Právo a reklama v praxi. Linde 2007.
Bártová, H. - Bárta, V.: Chování spotřebitele a výzkum trhu. VŠE 2004.
Časopisy:
Marketing a media
Strategie
Marketing a komunikace
Psychologie dnes
Internetové odkazy:
http://www.mediaguru.cz/index.php?id=1075
http://www.britskelisty.cz/0003/20000310f.html
http://www.phil.muni.cz/kivi/clanky.php?cl=5&rubrika=clanky
http://www.omd.cz/index.php?dok=0062
http://www.ak-pkk.cz/publikace_ochrana_spotrebitele.cz.php
http://cognitivepsychology.eu/podprahov_signl_cs.html
http://www.qmagazin.cz/resime-za-vas/jak-dostat-reklamu-na-hranice-unosnosti.html
http://encyklopedie.divoch.info/cs/Podprahov%C3%BD_sign%C3%A1l
http://adage.com/index.php
http://en.wikipedia.org/wiki/Product_placement
http://look.reklamavtv.cz/product_placement.html
http://www.productplacement.biz/
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
19.03.2008 10:38