reklama, působení na člověka

Text dotazu

Dobrý den, potřebovala bych nějaké aktuální zdroje k tématu působení reklamy na člověka, zejména pak působení outdoorové reklamy, jak se dá měřit účelnost reklamy, jak člověk vnímá reklamu kolem sebe apod.

Odpověď

Dobrý den, o reklamě bylo napsáno velké množství knih, ve kterých se autoři reklamou zabývají z mnoha úhlů pohledu. Vyjmenovat zde můžeme namátkou jen některé knižní tituly nebo uvést odkazy na webové stránky, působivý je i film - audiovideo zdroj - Český sen (2004, režie: Vít Klusák a Filip Remunda), který se dá přiřadit do zajímavých zdrojů působení reklamy na člověka.

PLESSIS, Eric du. Jak vnímá zákazník reklamu. Brno: Computer Press, 2007. 215 s. ISBN 978-80-251-1456-8.

CRHA, Ivan, KŘÍŽEK, Zdeněk. Život s reklamou. Praha : Grada, 2002. 168 s. ISBN: 80-247-0213-4.

SCHULTZ, Don E. Moderní reklama : Umění zaujmout. Praha : Grada, 1995. 668 s.  ISBN 80-7169-062-7.

VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.

VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ Jiří. Reklama : Jak dělat reklamu. Praha : Grada Publishing, 2007. 182 s. ISBN 80-247-2001-9.

URL: http://www.istrategie.cz

URL: http://www.massmedia.cz

nebo přehledný
http://www.stahroun.me.cz/ssysel/firmy/ceske/index.htm.

Obor

Psychologie

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

26.02.2009 10:13

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu