-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, potřebovala bych nějaké aktuální zdroje k tématu působení reklamy na člověka, zejména pak působení outdoorové reklamy, jak se dá měřit účelnost reklamy, jak člověk vnímá reklamu kolem sebe apod.
Dobrý den, o reklamě bylo napsáno velké množství knih, ve kterých se autoři reklamou zabývají z mnoha úhlů pohledu. Vyjmenovat zde můžeme namátkou jen některé knižní tituly nebo uvést odkazy na webové stránky, působivý je i film - audiovideo zdroj - Český sen (2004, režie: Vít Klusák a Filip Remunda), který se dá přiřadit do zajímavých zdrojů působení reklamy na člověka.
PLESSIS, Eric du. Jak vnímá zákazník reklamu. Brno: Computer Press, 2007. 215 s. ISBN 978-80-251-1456-8.
CRHA, Ivan, KŘÍŽEK, Zdeněk. Život s reklamou. Praha : Grada, 2002. 168 s. ISBN: 80-247-0213-4.
SCHULTZ, Don E. Moderní reklama : Umění zaujmout. Praha : Grada, 1995. 668 s. ISBN 80-7169-062-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ Jiří. Reklama : Jak dělat reklamu. Praha : Grada Publishing, 2007. 182 s. ISBN 80-247-2001-9.
nebo přehledný
http://www.stahroun.me.cz/ssysel/firmy/ceske/index.htm.
Psychologie
--
Národní knihovna ČR
26.02.2009 10:13