-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den. Prosím o definici výrazu reklama. Předem děkuji.
Dobrý den, cituji ze 2 pramenů:
Ilustrovaná encyklopedie. Praha : Encyklopedický dům, 1995. D. 3: Q-Ž, s. 31:
"reklama, ovlivňování a působení na spotřebitele s cílem vyvolat jeho pozornost a zájem o koupi určitého zboží, služby."
Universum : Všeobecná encyklopedie. Praha : Odeon, 2001, s. 3:
"1. soubor všech opatření, jež mají způsobit u jednotlivé osoby (cílená reklama) nebo u skupin osob (masová reklama) určité chování. U politické reklamy se hovoří rovněž o propagandě... Reklama má být účinná, pravdivá, přiměřená ... Výběr reklamních prostředků a jejich podoba je stanovena s ohledem na psychologii zákazníka."
Encykl. heslo dále definuje jednotlivé druhy reklam, např. r. klamavou, negativní, skrytou atd.
Ekonomické vědy, obchod
--
Národní knihovna ČR
20.02.2008 16:04