reklama

Text dotazu

Dobrý den. Prosím o definici výrazu reklama. Předem děkuji.

Odpověď

Dobrý den, cituji ze 2 pramenů:
Ilustrovaná encyklopedie. Praha : Encyklopedický dům, 1995. D. 3: Q-Ž, s. 31:

"reklama, ovlivňování a působení na spotřebitele s cílem vyvolat jeho pozornost a zájem o koupi určitého zboží, služby."

Universum : Všeobecná encyklopedie. Praha : Odeon, 2001, s. 3:
"1. soubor všech opatření, jež mají způsobit u jednotlivé osoby (cílená reklama) nebo u skupin osob (masová reklama) určité chování. U politické reklamy se hovoří rovněž o propagandě... Reklama má být účinná, pravdivá, přiměřená ... Výběr reklamních prostředků a jejich podoba je stanovena s ohledem na psychologii zákazníka."
Encykl. heslo dále definuje jednotlivé druhy reklam, např. r. klamavou, negativní, skrytou atd.

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

20.02.2008 16:04

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu