-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobry den, prosím o doporučení seznamu literatury
na téma Psychologická analýza značky, vnímání reklamy, emoce v reklamě,
budování značky, apod.
Dobrý den,
podrobnější informace k Vašemu tématu by mohly být obsaženy v následujících dokumentech, které jsme vyhledali v elektronickém katalogu Národní knihovny ČR (http://sigma.nkp.cz/cze/nkc):
* AAKER, David A.,Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 2003. 306 s. :
il. ; 23 cm. ISBN 80-7226-885-6.
* SCHROEDER, Jonathan E.; SALZER-MÖRLING, Miriam. Brand culture. London :
Routledge, 2006. 218 s. : il. ; 24 cm. ISBN 0-415-35599-0.
* TAYLOR, David. Brand management: budování značky od vize k cíli. Brno:
Computer Press, 2007. 226 s. : il. ; 24 cm. ISBN 978-80-251-1818-4.
* HEALEY, Matthew. Co je branding?. V Praze: Slovart, 2008. 256 s. :il.
(převážně barev.), portréty ; 23 cm. ISBN 978-80-7391-167-6.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200902/contents/nkc20091853388_1.pdf
* WHEELER, Alina. Designing brand identity: a complete guide to creating, building and maintaining strong brands. Hoboken: John Wiley & Sons, 2006.
280 s. : il. ; 28 cm. ISBN 0-471-74684-3.
* VELČOVSKÁ, Šárka; MARHOUNOVÁ, Milada. Marketingové pojetí značky. Ostrava:
VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005. 48 s. : il. ; 29 cm. ISBN
80-248-0934-6 (brož.)
* OLINS, Wally. O značkách. Praha: Argo : Dokořán, 2009. 253 s. : il., faksim. ; 24 cm. ISBN 978-80-257-0158-4 (Argo : váz.). ISBN
978-80-7363-261-8 (Dokořán : váz.)
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200911/contents/nkc20091962076_1.pdf
* KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007. 796 s.:
il. ; 25 cm. ISBN 978-80-247-1481-3.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200710/contents/nkc20071729096_1.pdf
* DE CHERNATONY, Leslie. Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009. 315, s. : il. ; 24 cm. ISBN 978-80-251-2007-1.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200912/contents/nkc20092008959_1.pdf
* DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. Brno: Computer Press, c2007.
xi, 215 s.: il. ; 23 cm. ISBN 978-80-251-1456-8.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200704/contents/nkc20071711205_1.pdf
* VYSEKALOVÁ, Jitka et al. Psychologie reklamy: nové trendy a poznatky.
Praha: Grada, 2007. 294 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm. ISBN 978-80-247-2196-5.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200712/contents/nkc20071758169_1.pdf
Citace relevantních článků je možné nalézt také v bibliografické článkové databázi ANL - Články v českých časopisech, novinách a sbornících (http://sigma.nkp.cz/cze/anl), např.:
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image jako pojem tržní psychologie.In: Psychologie v ekonomické praxi. ISSN 0033-300X. Roč. 36, č. 3/4 (2001), s. 135-140.
* marketing * reklama a propagace * tržní psychologie * image (pojem) -- psychologické aspekty * značkový image * firemní image
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologické aspekty analýzy značky z marketingového hlediska. In: Československá psychologie. ISSN 0009-062X. Roč. 46, č.1 (2002), s.35-43.
Resumé: Teoretická východiska pro psychologickou definici značky a zdůraznění těch atributů, které ji identifikují ve vztahu ke spotřebiteli.
Hodnota a styl značky. Značka z pohledu kognitivní psychologie.
Interkulturní dimenze a globalizační jevy ve vztahu ke vnímání značky.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Značky a psychologie. In: Obchodník. ISSN 1210-6178. Roč.
6, č. 11 (1998), s. 14.
HESKOVÁ, Marie. Značka versus zákazník. In: Obchodník. ISSN 1210-6178. Roč.
6, č. 10 (1998), s. 14-15.
Další články si můžete vyhledat použitím následujících klíčových slov:
spotřebitelské and vnímání, značky, reklama and psychologie, reklama and vnímání, značka and psychologie.
Pokud klíčová slova doplníte o otazník (např. psycholog?), budou vyhledány i záznamy obsahující pravostranně rozšířené tvary slov (např. psychologie, psychologický).
Vhodné dokumenty k tématu byste mohla nalézt i v licencovaných zahraničních článkových databázích, které si Národní knihovna předplácí, např. ebrary Academic Complete (kolekce e-knih), EBSCO - zejména Academic Search Complete a Business Search Complete, SpringerLINK, Web of Knowledge, Wilson OmniFile Fulltext Select aj. Přehled všech databází předplácených NK ČR, včetně podrobnějších informací naleznete na adrese http://www.nkp.cz/pages/page.php3?page=sluz_infozdr.php3. Na základě platného čtenářského průkazu v nich můžete vyhledávat přímo v budově NK ČR nebo prostřednictvím vzdáleného přístupu odkudkoliv (http://www.nkp.cz/pages/page.php3?nazev=Licencovane_online_databaze&submenu
3=104).
Pro vyhledání dalších pramenů můžete využít také katalogy knihoven zaměřených na ekonomii a společenské vědy, např. Souborný katalog Vysoké školy ekonomické (http://library.vse.cz/aleph/), Katalog knihovny CERGE-EI
(http://olib.cerge.cuni.cz/olibcgi/NTxcgi.exe) nebo katalog Knihovny společenských věd T.G.Masaryka v Jinonicích
(http://knihovna.jinonice.cuni.cz/).
Informace o vydaných dokumentech
--
Národní knihovna ČR
17.02.2010 15:39