-
To se mi líbí
-
Doporučit
Přesná formulace dotazu: Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o vysvětlení rozdílu mezi pojmy "propagace" a "marketingová komunikace". Píši bakalářskou práci na téma
"Nové formy propagace firmy" a ve většině publikací se setkávám pouze s pojmy
marketingová komunikace s dovětkem, že jde o širší pojetí než pojem propagace.
Chtěla bych proto vědět, zda můžu při psaní práce vycházet z této literatury a jak bych mohla definovat pojem propagace. Děkuji
Vysvětlení pojmu marketingová komunikace jsem již jednou zpracovávala, včetně odkazů na literaturu, zde je odkaz: http://www.ptejteseknihovny.cz/uloziste/aba006/marketingova-komunikace.
Propagace = rozmnožovat, rozhlašovat
= veřejné uvádění ve známost (někoho, něčeho), doporučování nejčastěji pomocí propagačních prostředků (inzerce, plakát, film, reklaní předměty či akce)
= forma komunikace
In: Universum. Všeobecná encyklopedie. 7. díl/Or-Q. Praha, Euromedia Group, k.s. Odeon 2001. ISBN 80-207-1069-8
Všeobecná encyklopedie ve čtyřech svazcích. S. 3 m/r. Praha, Nakladatelský dům 1997. ISBN 80-85841-35-5
Bárta, Vladimír: Propagace. Praha, VŠE 1993
Literatura:
Karlíček, Miroslav: Marketingová komunikace. Praha, Oeconomica 2009. ISBN 978-80-245-1601-1.
Clow, K. E.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno, Computer Press 2008. ISBN 978-80-251-1769-9
Hesková, Marie: Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5
Frey, Petr: Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. Praha : Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7
Internetové zdroje:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Propagace
http://cs.wikipedia.org/wiki/Marketingov%C3%A1_propagace
http://cs.wikipedia.org/wiki/Marketingov%C3%A9_komunikace
Oba pojmy jsou obsahově velmi podobné a spíše záleží na vás určit z kontextu vaší práce, kdy použít termín
propagace a kdy je lepší marketinková komunikace.
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
17.03.2010 10:04