Problematika skryté reklamy v mediích, literatura

Text dotazu

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda byste mi byli ochotní poradit s literaturou na téma "Problematika skryté reklamy v mediích", předem děkuji za odpověď.

Odpověď

Dobrý den,

 

knihy můžete vyhledávat ve volně přístupném elektronickém katalogu Národní knihovny ČR na www.nkp.cz, podle klíčových slov (předmětových hesel), katalogy a databáze, báze NKC - knihy.

Vybrali jsme na ukázku např. viz níže. Často je v knize o reklamě obecně i nějaká kapitola o reklamě skryté. Vy sám nejlépe pak posoudíte, zda se vám kniha hodí nebo ne. Předpokládáme, že literaturu potřebujete k nějaké školní práci.

 

     Hlavni zahlavi      Sedlacek, Ondrej, 1975-

     Nazev               Reklama : triky, ktere vas dostanou / Ondrej Sedlacek

     Vydani              1. vyd.

     Nakl. udaje         Praha : Vinland, c2009

     Popis (rozsah)      131 s. : barev. il. ; 21 cm

     Odkazy              http://kramerius4.nkp.cz/search/handle/uuid:b6cd8df0-3945-11e6-a5c5-005056827e51 - Digitalizovany dokument

      ISBN                978-80-254-4108-4 (broz.)

     Poznamka            Obsahuje bibliografii

     Predmet. heslo      reklama a propagace

     Predmet. heslo      psychologie reklamy

     Forma, zanr         popularne-naucne publikace

    

     Monzel, Monika, 1967-

     99 tipu pro uspesnejsi reklamu / Monika Monzel ; [preklad Gabriela Thondlova]. -- 1. vyd.. -- Praha : Grada, 2009. -- 198 s. : il. ; 24 cm. -- (Manazer. Marketing)

     ISBN 978-80-247-2928-2 (broz.)

     Nazev orig.: 99 Tipps fur erfolgreiche Werbung

     Prelozeno z nemciny

      * reklama a propagace

      * prirucky

 

     Vysekalova, Jitka, 1941-

     Reklama : jak delat reklamu / Jitka Vysekalova, Jiri Mikes. -- 3., aktualiz. a dopl. vyd.. -- Praha : Grada, 2010. -- 208 s. : il. ; 24 cm. -- (Marketing)

     ISBN 978-80-247-3492-7 (broz.)

      * reklama a propagace

      * reklamni strategie

      * marketingova komunikace

      * prirucky

 

     Kobiela, Roman, 1966-

     Reklama : 200 tipu, ktere musite znat / Roman Kobiela. -- Vyd. 1.. -- Brno : Computer Press, 2009. -- x, 161 s. : il. ; 23 cm

     ISBN 978-80-251-2300-3 (broz.)

     . -- Obsahuje bibliografii, bibliograficke odkazy a rejstrik

      * reklama a propagace

      * prirucky

 

Stejným způsobem můžete vybírat i články na toto téma, báze ANL.

 

     Vavrecka, Jan

     Skryta reklama. 6. : Skryta reklama v judikature, jeji kriticke a jeji dosud malo resene problemy / Jan Vavrecka

     In: Pravo : casopis pro pravni teorii a praxi. -- ISSN 1802-9116. -- Roc. 2, c. 4 (2009), s. 63-72

      * internetova reklama

      * reklama a propagace -- pravni aspekty

      * reklamni strategie

 

     Vavrecka, Jan

     Skryta reklama. 5. : problemy pouziti nove metody rozlisovani reklamniho a redakcniho textu, priklady / Jan Vavrecka

     In: Pravo : casopis pro pravni teorii a praxi. -- ISSN 1802-9116. -- Roc. 2, c. 3 (2009), s. 119-124

      * internetova reklama

      * reklama a propagace -- pravni aspekty

      * reklamni strategie

 

     Vavrecka, Jan

     Skryta reklama. 4. : rozlisovani skryte reklamy do redakcniho textu v tistenych mediich; princip a potreba nove metody, jeji prukazni aspekty / Jan Vavrecka. -- 1 il.

     In: Pravo : casopis pro pravni teorii a praxi. -- ISSN 1802-9116. -- Roc. 2, c. 2 (2009), s. 54-66

      * reklama a propagace -- pravni aspekty

      * reklamni strategie

      * internetova reklama -- pravni aspekty

      * redakcni texty * tistena media

 

     Vavrecka, Jan

     Skryta reklama. 3. : zname a nove formy skryte reklamy : web-ventorial, blogsicking, dissthefting, calltheftig, techniky WOMM / Jan Vavrecka

     In: Pravo : casopis pro pravni teorii a praxi. -- ISSN 1802-9116. -- Roc. 2, c. 1 (2009), s. 65-72

      * internetova reklama

      * reklama a propagace -- pravni aspekty

      * reklamni strategie

 

     Lipold, Jan

     Proc jste tak skveli? : skryta reklama je stale catejsi soucasti zdejsich novin a casopisu / Jan Lipold. -- 1 il.. -- Rubrika: Media

     In: Mlada fronta Dnes. -- ISSN 1210-1168. -- Roc. 11, c. 257 (20001104), s. 22

      * media -- Cesko -- 20. stoleti

      * reklama a propagace -- Cesko -- 20. stoleti

      * noviny * casopisy * skryta reklama * reklamni clanky

 

     Vitvarova-Vrankova, Karolina

     Prepiste scenare! : ceske filmy plni skryta reklama; televize jejim uvadenim porusuji zakon / Karolina Vitvarova-Vrankova. -- il.

     In: Tyden. -- ISSN 1210-9940. -- Roc. 12, c. 43 (20051024), s. 86-89

      * filmy -- Cesko

      * reklama a propagace

 

     Vavrecka, Jan

     Skryta reklama. 1. : fenomen soucasnosti, kolos budoucnosti / Jan Vavrecka

     In: Pravo : casopis pro pravni teorii a praxi. -- ISSN 1802-9116. -- Roc. 1, c. 3 (2008), s. 89-94

      * reklama a propagace -- pravni aspekty

      * reklamni strategie

 

     Fucik, Jan

     Skryta reklama v televiznim vysilani / Jan Fucik

     In: Pravni radce. -- ISSN 1210-4817. -- Roc. 11, c. 8 (2003), s. 53-54

      * televize -- sponzorovane porady -- pravni aspekty -- Cesko

      * reklama a propagace -- pravni upravy -- Cesko -- 2003

      * televizni vysilani -- pravni upravy -- Cesko

 

     Hajn, Petr

     Skryta reklama / Petr Hajn. -- Autor ukazuje, ze jde o problematiku zivou, dulezitou a pravne ne jasnou

     In: Pravni praxe v podnikani. -- ISSN 1210-4043. -- Roc. 3, c. 5 (1994), s. 6-11

      * obchodni pravo * reklama a propagace * legislativni nedostatky * skryta reklama * denni tisk * Cesko

 

     Kucharova, Michaela

     Pozname skrytou reklamu? / Michaela Kucharova. -- 5 il.. -- 5 obrazku

     In: Strategie. -- ISSN 1210-3756. -- C. 4 (2001), s. 32-34

      * televize -- brnenske studio -- Cesko -- 2001

      * reklama a propagace -- skryta reklama -- Cesko -- 2001

      * Ceska republika

 

     Kolik smeti se vejde pod koberec?

     In: Literarni noviny. -- ISSN 1210-0021. -- Roc. 12, c. 25 (20010620), s. 1-2

      * Ceska televize. Televizni studio Brno

      * masmedia -- manipulace -- 20.-21. stoleti

      * televize -- Cesko -- 20.-21. stoleti

      * verejnopravni televize * skryta reklama * redaktori * pracovnepravni vztahy * psychologicky natlak * reditel

 

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Datum zadání dotazu

13.04.2017 15:23

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Kolik je 4+4 ?

Hledání v archivu