-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda byste mi byli ochotní poradit s literaturou na téma "Problematika skryté reklamy v mediích", předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
k informace k tomuto tématu může najít v těchto např. v těchto zdrojích:
KNIHY:
Diblík, Jan a Veit, François. Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice = Media law and intellectual property law in the Czech Republic. Praha: Linde, 2012. 259 s.ISBN 978-80-7201-863-5.
Chaloupková, Helena. Regulace reklamy: komentář. 1. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2009. xiii, 322 s. Beckovy texty zákonů s komentářem.ISBN 978-80-7400-180-2.
Kalista, Martin. Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2011. 69 s. Monografie.ISBN 978-80-7418-111-5.
Kramoliš, Jan a Kopečková, Martina. Marketingový nástroj product placement v českém prostředí. První vydání. Žilina: Georg, 2015. 145 stran.ISBN 978-80-8154-108-7.
Vysekalová, Jitka a Mikeš, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010. 208 s. Marketing.ISBN 978-80-247-3492-7.
Vysekalová, Jitka a kol. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. 324 s. Expert.ISBN 978-80-247-4005-8.
Winter, Filip. Právo a reklama v praxi. Praha: Linde, 2007. 335 s.ISBN 978-80-7201-654-9.
ČLÁNKY:
Mohelská, Lucie. Skrytá reklama u oděvů a textilních doplňků. Studentská vědecká a odborná činnost 2015. Textil. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2015. s. 45-54.ISBN 978-80-7494-210-5.
Vavrečka, Jan. Billboard v černém lese a temná hmota reklamy. Právo: časopis pro právní teorii a praxi, 2010, 3(2), s. 43-53.ISSN 1802-9116.
Vavrečka, Jan. Skrytá reklama. 6.: Skrytá reklama v judikatuře, její kritické a její dosud málo řešené problémy. Právo: časopis pro právní teorii a praxi, 2009, 2(4), s. 63-72.ISSN 1802-9116.
Vavrečka, Jan. Skrytá reklama. 5.: problémy použití nové metody rozlišování reklamního a redakčního textu, příklady. Právo: časopis pro právní teorii a praxi, 2009, 2(3), s. 119-124.ISSN 1802-9116.
Vavrečka, Jan. Skrytá reklama. 4.: rozlišování skryté reklamy do redakčního textu v tištěných médiích; princip a potřeba nové metody, její průkazní aspekty. Právo: časopis pro právní teorii a praxi, 2009, 2(2), s. 54-66.ISSN 1802-9116.
Vavrečka, Jan. Skrytá reklama. 3.: známé a nové formy skryté reklamy: web-ventorial, blogsicking, dissthefting, calltheftig, techniky WOMM. Právo: časopis pro právní teorii a praxi, 2009, 2(1), s. 65-72.ISSN 1802-9116.
Vavrečka, Jan. Skrytá reklama. 1.: fenomén současnosti, kolos budoucnosti. Právo: časopis pro právní teorii a praxi, 2008, 1(3), s. 89-94.ISSN 1802-9116.
Další literaturu můžete najít našem katalogu nebo v katalogu Národní knihovny po zadání hesel: reklama a propagace, regulace reklamy, product placement, reklama a právo ap. Články v angličtině najdete např. v databázi EBSCO
Ekonomické vědy, obchod
Olomouc
Vědecká knihovna v Olomouci
13.04.2017 15:22