Případová studie

Text dotazu

Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o doporučení
vhodných knižních titulů týkajících se zpracování případové studie.
Konkrétně se jedná o studii marketingové kampaně. Co by měla správná
případová studie obsahovat, jaká je její struktura, na co je nutné klást
důraz, naopak co do případové studie nepatří atd.
Předem děkuji za pomoc.

Odpověď

Dobrý den,

případová studie si klade za cíl detailní studium jednoho nebo omezeného počtu případů. Při vypracovávání případové studie se pracuje s velkým množstvím sebraných dat. Výsledkem by mělo být zachycení složitosti případu, popis vztahů v jejich celistvosti a vřazení případu do širších souvislostí.

O případové studii a metodách vědeckého výzkumu se můžete dočíst např. v

publikacích:

* HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum : základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha : Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4.

* SILVERMAN, David. Ako robiť kvalitatívny výskum : praktická príručka.

Bratislava : Ikar, 2005. ISBN 80-551-0904-4.

* The European tradition of qualitative research. 1st pub. London : Sage, 2003. ISBN 0-7619-7438-5.

* PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a výzkum. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2006. ISBN 80-7318-383-8.

* BEDNARČÍK, Zdeněk. Marketingový výzkum. 1.vyd. Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. ISBN

978-80-7248-489-8 (brož.)

* MALÝ, Václav. Marketingový výzkum : teorie a praxe. 2.vyd. Praha :

Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1326-3.

* SIMOVÁ, Jozefína. Marketingový výzkum. 1.vyd. Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2005. ISBN 80-7372-014-0.

* GERŠLOVÁ, Jana. Vádemékum vědecké a odborné práce. 1. vyd. [Praha] :

Professional Publishing, 2009.ISBN 978-80-7431-002-7.

Příklady zpracovaných případových studií nabízejí např. publikace:

* HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a případové studie. 1.vyd. Praha :

Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0675-0.

* SPÁČIL, Vojtěch.Marketingové řízení : sylaby a případové studie. 1.vyd.

Ostrava : Repronis, 2003. ISBN 80-7329-048-0.

* SPÁČI, Vojtěch. Business marketing : sylaby a případové studie. 1.vyd.

Ostrava : Repronis, 2004.ISBN 80-7329-058-8.

* KOUDELKA, Jan. Případové studie ze spotřebního marketingu. 1.vyd. Praha :

Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1306-5.

Další literaturu k tématu můžete nalézt v níže uvedených katalozích a

databázích:

* Online katalog Národní knihovny: http://sigma.nkp.cz/cze/nkc

* Jednotná informační brána: http://www.jib.cz/

* Článcích v českých novinách, časopisech a sbornících:

http://sigma.nkp.cz/cze/anl

* licencovaných online databázích NK ČR (pokud vlastníte čtenářský průkaz NK

ČR):

http://www.nkp.cz/pages/page.php3?nazev=Licencovane_online_databaze&submenu3

=104

Obor

vse

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

16.02.2010 14:53

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu