-
To se mi líbí
-
Doporučit
Prosím o doporučení vhodných publikací souvisejících s tématem \"Postavení mužů a žen v reklamě\".
Dobrý den, knih zaměřených na téma "postavení mužů a žen v reklamě" bohužel mnoho není.
Určité informace byste mohla získat v publikacích:
CVIKOVÁ,J.; JURÁŇOVÁ,J.; KOBOVÁ, T. Žena nie je tovar : komodifikácia žien v našej kultúre. 1. vyd. Bratislava : Aspekt, 2005. ISBN 80-85549-50-6 (brož.)
GOFFMAN,E. Gender advertisements. Cambridge: Harvard Univ. Pr, 1979
Jak se zdá, více se daným tématem zabývají články novin a časopisů. V databázi výběrových článků českých novin a časopisů (ANL) jsme dohledali například následující příspěvky:
ŘEHÁČKOVÁ, Dana. Jak čelí evropské státy genderové diskriminaci v reklamě?. Gender - rovné příležitosti - výzkum. roč. 3, č. 4 (2002), s. 8-10. ISSN 1213-0028
Muži v reklamě. Strategie. č. 9 (1996), s. 58-60. ISSN 1210-3756
ŘEHÁČKOVÁ, Dana. Reklama jako forma symbolického násilí na ženách. Gender - rovné příležitosti - výzkum. roč. 3, č. 1 (2002), s. 12-13. ISSN 1213-0028.
LAZROE, Beth. Jako facka: vizuální útok v pražských ulicích : regionální dimenze a mezinárodní platnost pražského projektu. Gender - rovné příležitosti - výzkum. roč. 8, č. 1 (2007), s. 52-56. ISSN 1213-0028
VACKOVÁ, Kristina. Podoba muže v reklamě. Strategie. č. 11 (199811), s.66-67. ISSN 1210-3756
Další publikace a články si můžete dohledat v katalozích Národní knihovny:
katalog Národní knihovny (NKC): http://sigma.nkp.cz/cze/nkc , Česká národní bibliografie (ČNB): http://sigma.nkp.cz/cze/cnb , Články v českých novinách, časopisech a sbornících (ANL): http://sigma.nkp.cz/cze/anl .
Ekonomické vědy, obchod
--
Národní knihovna ČR
05.12.2007 12:21