Postavení mužů a žen v reklamě

Text dotazu

Prosím o doporučení vhodných publikací souvisejících s tématem \"Postavení mužů a žen v reklamě\".

Odpověď

Dobrý den, knih zaměřených na téma "postavení mužů a žen v reklamě" bohužel mnoho není.
Určité informace byste mohla získat v publikacích:

CVIKOVÁ,J.; JURÁŇOVÁ,J.; KOBOVÁ, T. Žena nie je tovar : komodifikácia žien v našej kultúre. 1. vyd. Bratislava : Aspekt, 2005. ISBN 80-85549-50-6 (brož.)

GOFFMAN,E. Gender advertisements. Cambridge: Harvard Univ. Pr, 1979

Jak se zdá, více se daným tématem zabývají články novin a časopisů. V databázi výběrových článků českých novin a časopisů (ANL) jsme dohledali například následující příspěvky:

ŘEHÁČKOVÁ, Dana. Jak čelí evropské státy genderové diskriminaci v reklamě?. Gender - rovné příležitosti - výzkum. roč. 3, č. 4 (2002), s. 8-10. ISSN 1213-0028

Muži v reklamě. Strategie. č. 9 (1996), s. 58-60. ISSN 1210-3756

ŘEHÁČKOVÁ, Dana. Reklama jako forma symbolického násilí na ženách. Gender - rovné příležitosti - výzkum. roč. 3, č. 1 (2002), s. 12-13. ISSN 1213-0028.

LAZROE, Beth. Jako facka: vizuální útok v pražských ulicích : regionální dimenze a mezinárodní platnost pražského projektu. Gender - rovné příležitosti - výzkum. roč. 8, č. 1 (2007), s. 52-56. ISSN 1213-0028

VACKOVÁ, Kristina. Podoba muže v reklamě. Strategie. č. 11 (199811), s.66-67. ISSN 1210-3756

Další publikace a články si můžete dohledat v katalozích Národní knihovny:
katalog Národní knihovny (NKC): http://sigma.nkp.cz/cze/nkc , Česká národní bibliografie (ČNB): http://sigma.nkp.cz/cze/cnb , Články v českých novinách, časopisech a sbornících (ANL): http://sigma.nkp.cz/cze/anl .

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Datum zadání dotazu

05.12.2007 12:21

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu