-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, píši písemnou práci z marketingu na téma podnik a jeho marketingová orientace na zákazníky. Prosím o radu z jaké literatury čerpat. Děkuji.
Níže naleznete pár tipů na vhodné dokumenty k Vašemu tématu jak z fondu CIKS VŠE, tak také z internetu. Velká část z nich má volně přístupné plné texty. Doporučuji Vám také prohlédnutí seznamů použité literatury u jednotlivých vysokoškolských kvalifikačních prací jako inspiraci pro případné další relevantní materiály k Vašemu tématu.
Při hledání Vašeho tématu, jak na volném webu, tak např. i v rámci Souborného katalogu VŠE (http://library.vse.cz) doporučuji použít např. termíny:
marketing
spotřebitel, zákazník / consumer, client
podnik, firma, společnost / company, enterprise, firm
Příklady tištěných publikací ve fondu CIKS VŠE
Bártová, Hilda, Bárta, Vladimír a Koudelka, Jan. Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
Boučková, Jana a kol. Základy marketingu. Praha: Oeconomica, 2011. 220 s. ISBN 978-80-245-1760-5.
Karlíček, Miroslav a kol. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
Karlíček, Miroslav a Král, Petr. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
Kotler, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Kotler, Philip a Armstrong, Gary. Principles of marketing. 14th, global ed. Boston: Pearson, ©2012. 637 s. ISBN 978-0-273-75243-1.
Kotler, Philip a Trías de Bes Mingot, Fernando. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 199 s. ISBN 80-247-0921-X.
Koudelka, Jan a kol. Případové studie ze spotřebního marketingu. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007. 115 s. ISBN 978-80-245-1306-5.
Tomek, Jan. Marketing podniku: marketingové aktivity a tvorba marketingové strategie podniku. Praha: Aleko, 1991. 115 s. ISBN 80-85341-02-6.
Russell, Edward. The fundamentals of marketing. Lausanne: AVA Academia, ©2010. 191 s. AVA Academia series. ISBN 978-2-940373-72-7.
Solomon, Michael R. Consumer behaviour: buying, having, and being. 9th ed. Upper Saddle River: Prentice-Hall, ©2011. xxv, 654 s. ISBN 978-0-13-611092-7.
Whiteley, Richard C. Podnik řízený zákazníkem. Praha: Victoria Publishing, [1991]. 231 s. ISBN 80-85605-69-4.
Zyman, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005. 214 s. Knihovna světového managementu; sv. 16. ISBN 80-7261-134-8.
Příklady vysokoškolských kvalifikačních prací VŠE (plné texty jsou dostupné v rámci Souborného katalogu VŠE - http://library.vse.cz)
Junková, Tereza. Využití symbolů v marketingové komunikaci. Praha, 2011. Vedoucí práce Marie Hesková.
Líbalová, Kateřina. Ovlivňování zákazníka při nákupu. Praha, 2010. Vedoucí práce Alena Filipová.
Mynařík, Jan. Aktuální trendy spotřebitelského chování. Praha, 2011. Vedoucí práce Oldřich Vávra.
Novotná, Olga. Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000. Praha, 2008. Vedoucí práce Alena Plášková.
Sekyrková, Michaela. Role marketingu v malých a velkých firmách: kvalitativní studie v sektoru FMCG. Praha, 2013. Vedoucí práce Miroslav Karlíček.
Sarkányová, Veronika. Komparace spotřebního chování v České republice a Irsku. Praha, 2011. Vedoucí práce Milan Postler.
Šanderová, Lenka. Cause-related marketing a principy jeho fungování. Praha, 2010. Vedoucí práce Alena Filipová.
Příklady volně dostupných online zdrojů
ipodnikatel.cz – Marketing
http://www.ipodnikatel.cz/Marketing/
Marketingový management firmy
http://is.muni.cz/th/206594/esf_m/Verejna_cast_1.pdf
Marketing podniku v době krize
http://www.opf.slu.cz/aak/2012/04/Merenda.pdf
Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod
http://195.178.95.149/bitstream/handle/10563/4207/pil%C3%ADk_2007_dp.pdf?sequence=1
Nové výzvy pro strategické marketingové řízení podniku
http://test.paneurouni.com/files/sk/fep/casopis/eap-1-2010_vnutro-obalka.pdf#page=60
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
20.08.2013 07:45