Počátky české odborné knižní literatury o reklamě počátkem 20. století
Text dotazu
Dobrý den, potřeboval bych doporučit literaturu k tématu Počátky české odborné knižní literatury o reklamě počátkem 20. století, nemohu nic najít, nebo nevím jak správně hledat. Předem děkuji za jakoukoliv odpověď.
Odpověď
Dobry den,
asi by bylo dobre zacit s publikaci
Vošahlíková, Pavla, 1951-
Zlaté časy české reklamy / Pavla Vošahlíková. -- Vyd. 1.. -- Praha : Karolinum, 1999. -- 230 s. : il. (některé barev.) ; 31 cm
ISBN 80-7184-715-1 (váz.)
(Mame ve fondu, ale je momentalne vypujcena).
Tam bude prehled literatury, citace dalsich praci apod.
Podobna rozsahlejsi ceska odborna dila na ono tema jsem nenasel.
Pokud budete znat konkretni jmena, lze hledat napr. v Soubornem katalogu CR a dalsich. Nize
uvadim dva prime vyhledavaci odkazy do SK na dila Jiriho Solara a Jana Brabce:
a Jana Brabce (nar. 1897)
V nasem fondu by se pak dalo najit neco o batovske reklamne vcetne prirucek, ktere zde vysly,
napr.:
Jak jsem dělal reklamu : my life in advertising / Claude C. Hopkins ; přeložil B.Z. Nekovařík
Obor
Ekonomické vědy, obchod
Okres
--
Knihovna
Datum zadání dotazu
04.04.2008 11:59