Objektivita a relevance v mediální politické komunikaci

Text dotazu

Dobrý den,

prosím, chtěla jsem se zeptat, zda byste mi mohli poradit, z jakých zdrojů
bych mohla čerpat ke zpracování práce na téma Objektivita a relevance v
mediální politické komunikaci.

Odpověď

Dobrý den,

k dohledání vhodné literatury k tématu Vaší práce můžete použít následující zdroje:

Knihy (časopisy):

* Online katalog Národní knihovny: http://aleph.nkp.cz/cze/nkc

* Souborný katalog ČR: http://aleph.nkp.cz/cze/skc  

* Souborný katalog ČR - Seriály: http://aleph.nkp.cz/cze/skcp

* Jednotná informační brána: https://www.knihovny.cz/

(zahraniční)

* KVK (Karlsruher Virtueller Katalog):

https://kvk.bibliothek.kit.edu/

* Academic Complete - ebrary (licencovaná databáze dostupná i přes vzdálený přístup uživatelům Národní knihovny ČR)

* OCLC - WorldCat (licencovaná databáze dostupná i přes vzdálený přístup uživatelům Národní knihovny ČR)

Články

* ANL - Články v českých novinách, časopisech a sbornících:

http://aleph.nkp.cz/cze/anl

* licencované článkové databáze - pro uživatele Národní knihovny ČR jsou dostupné následující databáze:

https://www.nkp.cz/katalogy-a-db/licencovane-db/prehled-lic-zdroju

Většina z nich je přístupná i přes vzálený přístup:

https://www.nkp.cz/katalogy-a-db/licencovane-db/vzdaleny-pristup

Vybrané publikace z Online katalogu Národní knihovny ČR:

* Analýza obsahu mediálních sdělení. 2., přeprac. vyd. Praha : Karolinum, 2004. ISBN 80-246-0827-8.

* Chování a postoje, politika v předvolebním období. 1. vyd. Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2006. ISBN 80-7314-082-9.

* BRADOVÁ, Eva. Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. V Olomouci : Periplum, 2008. ISBN 978-80-86624-44-0.

* BRADOVÁ, Eva. Od lokálních mítinků k politickému marketingu : teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2005. ISBN 80-210-3800-4.

* Politická komunikace a média. 1. vyd. V Praze : Karolinum, 2000. ISBN 80-246-0182-6.

* FTOREK, Jozef. Public relations a politika : kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3376-0.

* BOUČKOVÁ, Jana. Vybrané aplikace marketingu - politický marketing. 1. vyd.

Praha : Vysoká škola ekonomická, Podnikohospodářská fakulta, 1995. ISBN

* NEGRINE, Ralph M. The transformation of political communication : continuities and changes in media and politics. 1st pub. Basingstoke : Palgrave Macmillan, c2008. ISBN 978-0-230-00031-5.

* The political communication reader. 1st pub. Abingdon : Routledge, 2007.

Obor

Politické vědy. Vojenství

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

27.01.2011 14:48

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Kolik je 4+4 ?

Hledání v archivu