-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den,
prosím, chtěla jsem se zeptat, zda byste mi mohli poradit, z jakých zdrojů
bych mohla čerpat ke zpracování práce na téma Objektivita a relevance v
mediální politické komunikaci.
Dobrý den,
k dohledání vhodné literatury k tématu Vaší práce můžete použít následující zdroje:
Knihy (časopisy):
* Online katalog Národní knihovny: http://aleph.nkp.cz/cze/nkc
* Souborný katalog ČR: http://aleph.nkp.cz/cze/skc
* Souborný katalog ČR - Seriály: http://aleph.nkp.cz/cze/skcp
* Jednotná informační brána: https://www.knihovny.cz/
(zahraniční)
* KVK (Karlsruher Virtueller Katalog):
https://kvk.bibliothek.kit.edu/
* Academic Complete - ebrary (licencovaná databáze dostupná i přes vzdálený přístup uživatelům Národní knihovny ČR)
* OCLC - WorldCat (licencovaná databáze dostupná i přes vzdálený přístup uživatelům Národní knihovny ČR)
Články
* ANL - Články v českých novinách, časopisech a sbornících:
* licencované článkové databáze - pro uživatele Národní knihovny ČR jsou dostupné následující databáze:
https://www.nkp.cz/katalogy-a-db/licencovane-db/prehled-lic-zdroju
Většina z nich je přístupná i přes vzálený přístup:
https://www.nkp.cz/katalogy-a-db/licencovane-db/vzdaleny-pristup
Vybrané publikace z Online katalogu Národní knihovny ČR:
* Analýza obsahu mediálních sdělení. 2., přeprac. vyd. Praha : Karolinum, 2004. ISBN 80-246-0827-8.
* Chování a postoje, politika v předvolebním období. 1. vyd. Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2006. ISBN 80-7314-082-9.
* BRADOVÁ, Eva. Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. V Olomouci : Periplum, 2008. ISBN 978-80-86624-44-0.
* BRADOVÁ, Eva. Od lokálních mítinků k politickému marketingu : teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2005. ISBN 80-210-3800-4.
* Politická komunikace a média. 1. vyd. V Praze : Karolinum, 2000. ISBN 80-246-0182-6.
* FTOREK, Jozef. Public relations a politika : kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3376-0.
* BOUČKOVÁ, Jana. Vybrané aplikace marketingu - politický marketing. 1. vyd.
Praha : Vysoká škola ekonomická, Podnikohospodářská fakulta, 1995. ISBN
* NEGRINE, Ralph M. The transformation of political communication : continuities and changes in media and politics. 1st pub. Basingstoke : Palgrave Macmillan, c2008. ISBN 978-0-230-00031-5.
* The political communication reader. 1st pub. Abingdon : Routledge, 2007.
Politické vědy. Vojenství
--
Národní knihovna ČR
27.01.2011 14:48