obchodní značka

Text dotazu

Dobrý den, obracím se na vás s dotazem zda by bylo možné mi doporučit literaturu, která se týká obchodní značky, její tvorby a budování, faktorů, které tento proces ovlivňují.

Odpověď

Dobrý den, k vyhledání vhodné literatury můžete použít Online katalog Národní knihovny ČR: http://sigma.nkp.cz/cze/nkc a databázi bibliografických citací výběrových článků: Články v českých novinách, časopisech a sbornících: http://sigma.nkp.cz/cze/anl. Vyhledávání v daných katalozích je na stejném principu, tedy pomocí klíčových slov či známých údajů (autor, název, vydavatel apod.). Hledaný výraz můžete dále zpřesňovat pomocí panelu "zpřesnit". Při vyhledávání můžete použít i krátící znaky ? nebo * (např. obchod? znač? aj.).
Databáze českých článků z novin, časopisů a sborníků nabízí citace vybraných článků určitých periodik. Bohužel zde nenaleznete plný text článku (pouze u některých citací je připojen odkaz na plný text). 

Pokud byste měl zájem o články v zahraničním tisku, můžete využít, pokud jste držitelem platného čtenářského průkazu NK ČR, zahraniční článkové databáze nabízené NK ČR. Jejich přehled naleznete na internetové stránce: http://www.nkp.cz/pages/page.php3?page=sluz_infozdroje_han.php3#mimo . K většině databází je možný vzdálený přístup přes stránku: http://www.nkp.cz/pages/page.php3?nazev=Licencovane_online_databaze&submenu3=104 . Přístup k databázím je možný také v Referenčním centru NK ČR.

Mezi katalogy NK ČR najdete taktéž Souborný katalog České republiky:
http://sigma.nkp.cz/cze/skc . Využijete ho v případě dohledávání určité publikace ve fondu jiných knihoven ČR.

Jako příklad Vám zde uvádíme několik knih a časopisů na dané téma:

* AAKER, David A., Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1.vyd. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-885-6 (váz.)

*TAYLOR, David. Brand management : budování značky od vize k cíli. 1.vyd. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.)

* WHEELER, Alina. Designing brand identity : a complete guide to creating, building and maintaining strong brands. 2nd ed. Hoboken : John Wiley & Sons, 2006. ISBN 0-471-74684-3 (brož.) * 978-0-471-74684-3 (chyb.)

* Journal of brand management [elektronický zdroj]. London : Henry Stewart. ISSN 1350-231X

* Journal of product & brand management [elektronický zdroj]. Bradford, England : MCB University Press. ISSN 1061-0421 ( Tištěná verze vychází od vol. 1, no. 1 (winter 1992).

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

06.03.2008 11:12

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Kolik je 10 + 4?

Hledání v archivu