-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, obracím se na vás s dotazem zda by bylo možné mi doporučit literaturu, která se týká obchodní značky, její tvorby a budování, faktorů, které tento proces ovlivňují.
Dobrý den, k vyhledání vhodné literatury můžete použít Online katalog Národní knihovny ČR: http://sigma.nkp.cz/cze/nkc a databázi bibliografických citací výběrových článků: Články v českých novinách, časopisech a sbornících: http://sigma.nkp.cz/cze/anl. Vyhledávání v daných katalozích je na stejném principu, tedy pomocí klíčových slov či známých údajů (autor, název, vydavatel apod.). Hledaný výraz můžete dále zpřesňovat pomocí panelu "zpřesnit". Při vyhledávání můžete použít i krátící znaky ? nebo * (např. obchod? znač? aj.).
Databáze českých článků z novin, časopisů a sborníků nabízí citace vybraných článků určitých periodik. Bohužel zde nenaleznete plný text článku (pouze u některých citací je připojen odkaz na plný text).
Pokud byste měl zájem o články v zahraničním tisku, můžete využít, pokud jste držitelem platného čtenářského průkazu NK ČR, zahraniční článkové databáze nabízené NK ČR. Jejich přehled naleznete na internetové stránce: http://www.nkp.cz/pages/page.php3?page=sluz_infozdroje_han.php3#mimo . K většině databází je možný vzdálený přístup přes stránku: http://www.nkp.cz/pages/page.php3?nazev=Licencovane_online_databaze&submenu3=104 . Přístup k databázím je možný také v Referenčním centru NK ČR.
Mezi katalogy NK ČR najdete taktéž Souborný katalog České republiky:
http://sigma.nkp.cz/cze/skc . Využijete ho v případě dohledávání určité publikace ve fondu jiných knihoven ČR.
Jako příklad Vám zde uvádíme několik knih a časopisů na dané téma:
* AAKER, David A., Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1.vyd. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-885-6 (váz.)
*TAYLOR, David. Brand management : budování značky od vize k cíli. 1.vyd. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.)
* WHEELER, Alina. Designing brand identity : a complete guide to creating, building and maintaining strong brands. 2nd ed. Hoboken : John Wiley & Sons, 2006. ISBN 0-471-74684-3 (brož.) * 978-0-471-74684-3 (chyb.)
* Journal of brand management [elektronický zdroj]. London : Henry Stewart. ISSN 1350-231X
* Journal of product & brand management [elektronický zdroj]. Bradford, England : MCB University Press. ISSN 1061-0421 ( Tištěná verze vychází od vol. 1, no. 1 (winter 1992).
Ekonomické vědy, obchod
--
06.03.2008 11:12