-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den,
zajímalo by mě, jaké neformální, či méně formální a méně oficiální
komunikakční kanály při komunikaci s uživateli knihovny jsou v této knihovně
využívány.
Dobrý den,
jelikož knihovna je veřejná instituce, musí být komunikace mezi uživateli a knihovnou vždy na formální úrovni.
Na druhou stranu, Terminologické databáze knihovnictví a informační vědy definuje neformální komunikace takto: Interpersonální anebo skupinová přímá sociální komunikace, popř. komunikace prostřednictvím telefonu a jiných telekomunikačních prostředků, v jejímž průběhu si její účastníci vyměňují zpravidla informace, jež dosud nebyly zaznamenány nebo sdělovány masmédii.
(Viz:
http://sigma.nkp.cz/F/?func=find-c&ccl_term=sys=000000480&local_base=KTD).
Tedy dle této definice můžeme mezi neformální komunikaci v NK ČR zařadit rozhovory, telefonní rozhovory, mailovou komunikaci apod., pokud se v ní sdělují prozatím nezveřejněné informace.
Doporučujeme Vám tento článek na oborové wiki:
http://kisk.phil.muni.cz/wiki/Beth_-_komunikace_knihovna_-_u%C5%BEivatel.
Informace o knihovně
--
Národní knihovna ČR
18.05.2010 10:20