-
To se mi líbí
-
Doporučit
Mám bakalářskou práci na nákupní chování s praktickou částí na využití sémantického diferenciálu. Mohu poprosit o doporučení literatury k tomuto tématu?
Níže naleznete pár tipů na vhodné dokumenty k Vašemu tématu, některé mají volně přístupné plné texty. Doporučuji Vám také prohlédnutí seznamů použité literatury u daných publikací jako inspiraci pro případné další relevantní materiály k Vašemu tématu.
Při dalším hledání Vašeho tématu doporučuji použít termíny:
sémantický diferenciál
spotřebitelské / nákupní chování
výzkum / průzkum
dotazník
Příklady volně dostupných online zdrojů
Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy
http://dspace.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/11135/valenta_2010_dp.pdf?sequence=1
PRAKTICKÁ APLIKACE PSYCHOLOGIE V MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍCH
http://is.muni.cz/th/69022/fss_b/bc_prace_komplet.txt
Sémantický diferenciál
http://www.e-metodologia.fedu.uniba.sk/index.php/kapitoly/semanticky-diferencial.php
The Semantic Differential and Attitude Research
http://www.indiana.edu/~socpsy/papers/AttMeasure/attitude..htm
Tvorba image firmy RYOR v rámci konkurenčního pole – základní dimenze
Příklady tištěných publikací ve fondu CIKS VŠE
Bártová, Hilda, Bárta, Vladimír a Koudelka, Jan. Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2., přeprac. vyd. Praha: Oeconomica, 2004. 243 s. ISBN 80-245-0778-1.
Bártová, Hilda, Bárta, Vladimír a Koudelka, Jan. Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
Bearden, William O. a Netemeyer, Richard G. Handbook of marketing scales: multi-item measures for marketing and consumer behavior research. 2nd ed. Thousand Oaks: Sage, ©1999. xiv, 537 s. ISBN 0-7619-1000-X.
Blackwell, Roger D., Miniard, Paul W. a Engel, James F. Consumer behavior. 10th ed. Mason: Thomson, 2006. xlii, 790 s. ISBN 0-324-27197-2.
Foret, Miroslav. Marketingový průzkum. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008. iv, 121 s. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-2183-2.
Kardes, Frank R., Cline, Thomas W. a Cronley, Maria L. Consumer behavior. Mason: South-Western/Cengage Learning, 2011. xx, 459 s. ISBN 978-0-538-74686-1.
Komárková, Růžena, Vysekalová, Jitka a Rymeš, Milan. Psychologie trhu. Praha: Grada, 1998. 154 s. ISBN 80-7169-632-3.
Příklady tištěných publikací ve fondech českých knihoven –Souborný katalog ČR (http://aleph.nkp.cz/F/?func=file&file_name=find-b&local_base=skcm)
Foret, Miroslav a Stávková, Jana. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 159 s. Manažer. ISBN 80-247-0385-8.
Koudelka, Jan a Zamazalová, Marcela. Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu: MG_430: (povinný předmět o rozsahu 4 kredity): učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě [CD-ROM]. Praha: [Oeconomica], 2002. Požadavky na systém: prohlížeč Zoner Context (na disku). ISBN 80-245-0360-3.
Kozel, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 277 s. Expert. ISBN 80-247-0966-X.
Miovský, Michal. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Vyd. 1. Praha: Grada, 2006. 332 s. Psyché. ISBN 80-247-1362-4.
Osgood, Charles Egerton, Suci, George J. a Tannenbaum, Percy H. The measurement of meaning. 9th print. Urbana: University of Illinois, 1975. 346 s. ISBN 0-252-74539-6.
Schiffman, Leon G. a Kanuk, Leslie Lazar. Nákupní chování. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004. xxii, 933 s. ISBN 80-251-0094-4.
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
13.05.2013 08:46