-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, píšu seminární práci na téma
Marketingový význam body image. Mohli byste mi poradit literaturu, ze které
by bylo možné čerpat na teoretický základ?
Jako studentka VŠE mate moznost nahlizet primo do plnych textu
vysokoskolskych kvalifikacnich praci VSE (VSKP VSE), zkuste se tedy
inspirovat primo u kolegu, kteri na totozne ci podobne tema jiz psali - tj.
prozkoumejte seznamy jejich pouzite literatury. (Detaily k pristupu k plnym
textum VSKP VSE viz
http://ciks.vse.cz/knihovna/Ruzne/vskp_dostupnost.aspx.)
Zkuste napr. nasledujici VSKP VSE:
Body Image v kontextu soudobé společnosti [elektronický zdroj] / Igor
Rolínek -- 2009 -- ?? s. : digital, PDF soubor
Body Image v marketingové komunikaci [elektronický zdroj] / Dana
Kučerová -- 2008 -- ?? s. : digital, PDF soubor
Body image v reklamě [elektronický zdroj] / Dana Pořízová -- 2008 -- ??
s. : digital, PDF soubor
Marketingový výzham body image [elektronický zdroj] / Miroslava
Hejdová -- 2009 -- ?? s. : digital, PDF soubor
Marketingový význam body image [elektronický zdroj] / Viera
Tarbajová -- 2008 -- ?? s. : digital, PDF soubor
Dale muzete vyuzit tzv. akademicke volne dostupne internetove vyhledavace
jako Google Scholar (http://scholar.google.cz) nebo Scirus (
http://www.scirus.com/) - zadejte klicova slova: "body image" a marketing.
Krome toho muzete samozrejme vyhledavat i v elektronickych zdrojich VSE (
http://www.vse.cz/zdroje/), ktere mate dostupne i z domova. Doporucovala
bych Vam predevsim hledat napr. v plnotextovych databazich Anopress,
ProQuest 5000, EBSCO a EconLit nebo pouzit tzv. nastroj pro federativni
vyhledavani (vyhledavani ve vice zdrojich naraz) - Serials Solutions.
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
11.01.2010 11:44