-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, potřebovala bych doporučit literaturu pro psaní bakalářské práce na téma Marketingový mix konkretního podniku a jeho rozbor.
Dobrý den,
posílám seznam možné literatury k vaší práci. Desítky dalších publikací najdete v Souborném katalogu VŠE - http://library.vse.cz. V katalogu knihovny jsou uvedeny i závěrečné práce obhájené na VŠE, které jsou volně dostupné na internetu http://isis.vse.cz/zp/
Marketingový mix je souhrn či spojení čtyř základních marketingových nástrojů - také nazýván "čtyři P" - výrobek (product), cena (price), propagace (promotion), distribuce (placement). Tento model byl vyvinut Neilem Bordenem kolem roku 1949, kdy začal poprvé používat toto slovní spojení.
Literatura:
Kotler, Philip. 10 smrtelných marketingových hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 139 s. ISBN 80-247-0969-4.
Kotler, Philip a Caslione, John A. Chaotika: řízení a marketing firmy v éře turbulencí. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009. 214 s. Business books. ISBN 978-80-251-2599-1.
Kotler, Philip a Trías de Bes Mingot, Fernando. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 199 s. ISBN 80-247-0921-X.
Kotler, Philip a Armstrong, Gary. Marketing. Praha: Grada, ©2004. 855 s. Expert. ISBN 80-247-0513-3.
Kumar, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Kotler, Philip a Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 778 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Kotler, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
Kotler, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
Kotler, Philip. Marketing v otázkách a odpovědích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2005. iv, 130 s. ISBN 80-251-0518-0.
Kotler, Philip, Jain, Dipak C. a Suvit Maesincee. Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007. 171 s. Knihovna světového managementu; sv. 21. ISBN 978-80-7261-161-4.
Kotler, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Hesková, Marie a Štarchoň, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. V Praze: Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
Hesková, Marie a kol. Marketingová komunikace a přímý marketing. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2005. 174 s. ISBN 80-245-0995-4.
Hesková, Marie. Marketingová komunikace součást marketingového mixu. Praha: Vysoká škola ekonomická, 2001. 75 s. ISBN 80-245-0176-7.
Boučková, Jana a kol. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. 432 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 80-7179-577-1.
Foret, Miroslav. A co trh?: principy komunikace, marketingu a public relations pro podnikání. Brno: Masarykova univerzita, 1993. 104 s. ISBN 80-210-0754-0.
Foret, Miroslav, Procházka, Petr a Urbánek, Tomáš. Marketing: základy a principy. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2005. 149 s. Praxe manažera. ISBN 80-251-0790-6.
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
Stehlík, Eduard et al. Marketingové aplikace. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1998. 213 s. ISBN 80-7079-346-5.
Horáková, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. Expert. ISBN 80-247-0447-1.
Clemente, Mark N. Slovník marketingu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004. v, 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
Hadraba, Jaroslav. Marketing: produktový mix - tvorba inovací produktů. Plzeň: Aleš Čeněk, 2004. 215 s. Vysokoškolské učebnice / Aleš Čeněk. ISBN 80-86473-89-9.
Lesly, Philip. Public relations: teorie a praxe. Praha: Victoria Publishing, 1995. 240 s. ISBN 80-85865-15-7.
Pavlíčková, Monika. Praktický marketing, aneb, Co vám učebnice zatajily—. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2004. 197 s. ISBN 80-86119-81-5.
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
11.04.2014 11:43