-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, proím o doporučenou literaturu pro obor
Marketing. Píšu bakal. práci na téma marketingová komunikace v lázeňské
společnosti - kvalitativní forma. Ráda bych získala další podrobné
informace.
Dobrý den,
k uvedenému tématu jsme v katalozích knihoven nalezli pouze jednu publikaci (záznam naleznete např. v elektronickém katalogu NK ČR -
http://sigma.nkp.cz/cze/nkc):
SEIFERTOVÁ, Věra. Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Praha : Vysoká škola cestovního ruchu, hotelnictví a lázeňství : Pragoline, 2003. 120 s. ;
21 cm. ISBN 80-86592-00-6 (Vysoká škola cestovního ruchu, hotelnictí a lázeňství : brož.)
Katalogy univerzitních knihoven pak nabízejí bakalářské či diplomové práce, které však bývají dostupné pouze studentům a pracovníkům konkrétních fakult.
Pokud byste přesto o tyto práce měla zájem, asi největší množství záznamů obsahuje Souborný katalog Vysoké školy ekonomické (http://aleph.vse.cz).
Další informace byste mohla získat z publikací věnujících se marketingové komunikaci, marketingu v cestovním ruchu:
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. 288 s.:
il.; 24 cm. (Marketing). ISBN 978-80-247-3247-3.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200909/contents/nkc20091990507_1.pdf
V kapitole 3: Uplatnění marketingu v oblasti služeb a v neziskových organizacích se nachází případová studie Lázeňská péče v ČR v roce 2008
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 91 s. : il. ; 30 cm. ISBN 978-80-7318-797-2.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200903/contents/nkc20091858858_1.pdf
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketingová komunikace. Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007. 238 s. : il. ; 21 cm. ISBN 978-80-7248-445-4 (brož.)
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200802/contents/nkc20081785595_1.pdf
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. xvii,
443 s.: il. (převážně barev.); 24 cm + 1 CD-ROM. ISBN 80-251-1041-9.
STEJSKALOVÁ, Dita; HORÁKOVÁ, Iveta; ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. Praha : Management Press, 2008. 254 s., [4] s. barev. obr. příl.
: il. ; 24 cm. ISBN 978-80-7261-178-2.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200805/contents/nkc20081799606_1.pdf
KIRÁĹOVÁ, Alžbeta. Základy marketingové komunikace v cestovním ruchu:
studijní materiál. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2003. 160 s. ; 30 cm. ISBN 80-86578-19-4.
KNOP, Karel a kol. Lázeňství: ekonomika a management. Praha : Grada, 1999.
231 s. : il. ; 23 cm. ISBN 80-7169-717-6.
KIRÁĹOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb: [předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností]. Praha : Ekopress, 2006. 158 s.: il. ;
24 cm. ISBN 80-86929-05-1.
BORUTA, Tomáš. Management a marketing destinace cestovního ruchu [elektronický zdroj]. Ostrava : Ostravská univerzita, 2007. 1 CD-R : barev.
; 12 cm. ISBN 978-80-7368-348-1 (CD-ROM)
Resumé: Studijní materiál pro stejnojmenný distanční kurz se zaměřuje na problematiku rozvoje cestovního ruchu v destinacích úzce spojenou s úspěšným ekonomicko-společenským rozvojem regionů
Užitečné informace by Vám mohl poskytnout také časopis Hotel & Spa Management, který je v plných textech dostupný na internetu a mimo jiné se zabývá také marketingem v této oblasti - http://hotel-spa.ihned.cz/.
V roce 2008 proběhla konference s názvem Propagace a marketing v lázeňství - destinační management, kterou pořádalo Sdružení lázeňských míst v ČR za spolupráce s dalšími institucemi. Program konference je vystaven na stránkách Sdružení lázeňských míst ČR - http://www.spas.cz/files/konference8program.pdf. Můžete zkusit toto sdružení kontaktovat, je možné, že mají k dispozici sborník příspěvků z konference a
mohli by Vám jej poskytnout.
Pokud byste měla zájem i o dokumenty ze zahraničních placených zdrojů, můžete využít zahraniční databáze, ke kterým knihovny nabízejí přístup na základě čtenářského průkazu buď pouze ze svých počítačů, nebo i pomocí vzdáleného přístupu odkudkoli. K tématu marketingové komunikace v lázeňství byste z databází dostupných v Národní knihovně ČR mohla použít např. EBSCO - Academic Source Complete, Business Source Complete, dále Wilson OmniFile Full Text Select, e-brary Academic Complete (kolekce e-knih), SpringerLINK aj. Kompletní přehled databází přístupných v Národní knihovně naleznete na (http://www.nkp.cz/pages/page.php3?page=sluz_infozdr.php3), informace o vzdáleném přístupu pak na
http://www.nkp.cz/pages/page.php3?nazev=Licencovane_online_databaze&submenu3
=104.
Další vhodné zdroje by Vám ještě mohli doporučit kolegové ve specializovaných knihovnách, např. Knihovna Vysoké školy hotelové v Praze - http://www.vsh.cz/cz/studovna-a-knihovna-nav56/ nebo Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze (http://ciks.vse.cz), které je také zapojeno do služby Ptejte se knihovny - http://www.ptejteseknihovny.cz/zadani-dotazu?q=ABA006.
Informace o vydaných dokumentech
--
Národní knihovna ČR
02.02.2010 09:30