-
To se mi líbí
-
Doporučit
Co je to marketingová komunikace?
Marketingovou komunikací (komunikační mix) jsou všechny typy komunikací, kterými se společnost snaží ovlivnit vědomosti, postoje a chování zákazníka, týkající se produktů nebo služeb, jež společnost nabízí neboli je to souhrný pojem zahrnující různé druhy komerčních komunikací.
Literatura, ze které lze čerpat další inforamce:
Schultz, D. E.: Moderní reklama: umění zaujmout. Praha: Grada 1995.
Caywood, C. L.: Public Relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press 2003.
Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada 2000.
Frey, P.: Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press 2005.
Černý, V.: Prodejní techniky: prezentační dovednosti, zvládání námitek, neverbální komunikace. Brno, Computer Press 2003.
Velká ekonomická encyklopedie. Praha: Linde 2002.
Vysekalová, J.: Výzkum efektivnosti komerční komunikace. Praha: Oeconomica 2004.
Hesková, M.: Marketingová komunikace a případové studie. Praha: Oeconomica 2004.
Informace najdete také na těchto internetových adresách:
http://www.adhotline.cz/base/free1/012MK_free.php
http://www.apra.cz/cz/index.php (Asociace Public Relations Agentur)
http://library.vse.cz (on-line katalog)
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
15.01.2009 08:47