-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o doporučení literatury, která je zaměřena na marketingové aktivity a marketingový mix služeb s důrazem na marketingovou komunikaci advokátní kanceláře. Je-li to možné také jednu nebo dvě publikace v cizím jazyce. Děkuji.
Dobrý den,
podařilo se nám najít spíše obecně laděné knihy na téma marketing služeb. Tyto knihy jsou dostupné pro registrované čtenáře Národní knihovny po objednání z online katalogu k prezenčnímu studiu v knihovně. Viz:
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. 2., přeprac. a dopl. vyd. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015. 182 s. Vysokoškolská učebnice. ISBN 978-80-87472-80-4.
ETLOVÁ, Helena. Marketing služeb. 4. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2007. iv, 7-212 s. ISBN 978-80-7265-127-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. Vyd. 2., nezměn. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
Následující článek bychom Vám také doporučili k prostudování: http://www.larrybodine.com/articles.asp?Action=GetOneArticle&ArticleID=70
Další možnosti hledání pak nabízí odkaz: https://www.google.cz/search?q=law+office+marketing&rlz=1C1PRFI_enCZ746CZ746&oq=law+office+marketing&aqs=chrome..69i57j0l2.4782j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Ekonomické vědy, obchod
--
Národní knihovna ČR
11.09.2017 18:58