-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, píšu bakalářskou práci na téma
Maloobchodní značky a jejich vnímání spotřebiteli. Mohli byste mi poradit
literaturu ze které by bylo možné čerpat na teoretický základ?
Posílám výběr možné literatury k tématu vaší práce, další prameny najdete
na http://library.vse.cz.
Literatura:
Clow, Kenneth E.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno,
Computer Press 2008
Keller, Kevin Lane: Strategické řízení značky:: positioning a hodnota
značky, plánování a implementace marketingových programů, měření a
interpretace výkonnosti značky, budování a udržení hodnoty značky. Praha,
Grada 2007.
Taylor, David: Brand management: budování značky od vize k cíli. Brno,
Computer Press 2007.
Dru, Jean-Marie: Změňte pravidla byznysu ve svůj prospěch:: metoda
disruption. Praha, Grada 2006.
Haig, Matt: Království značky. Praha, Ekopress 2006.
Hackley, Christopher E.: Advertising and promotion: communicating brands.
London, Sage Publications 2005.
Klein, Naomi: Bez loga. Praha, Argo : Dokořán, 2005.
Kotler, Philip: 10 smrtelných marketingových hříchů: jak je rozpoznat a
nespáchat. Praha, Grada 2005.
Horová, Olga: Ochrana spotřebitele. Praha, Oeconomica 2004.
Foret, Miroslav: Marketing pro začátečníky. Brno, Computer Press 2008.
Foret, Miroslav: Jak komunikovat se zákazníkem: co a jak chci sdělit,
jakou cestou, příklady z českého prostředí. Praha, Computer Press 2000.
Earls, Mark: 7 principů masového marketingu: jak dostat dav na svou
stranu. Brno, Computer Press 2008.
Bártová, Hilda: Spotřebitel:(chování spotřebitele a jeho výzkum). Praha,
Oeconomica 2007.
Internetové odkazy:
http://www.spotrebitele.info/znacky/
http://www.czechtrade.cz/Global?xml=/pro_media/informace_pro_vas/tiskove_zpravy.xml&id_tiskova_zprava=122
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
31.03.2009 13:58