-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, dělám bakalářskou práci na téma
maloobchod a nevím, jakou je třeba k tomu literaturu.
V práci bych chtěla zmínit historii maloobchodu, současnost a rozebrat
problém malých obchodů kontra supermarkety.
Dobrý den,
níže je uvedena možná literatura pro zpracování vaší bakalářské práce.
Další prameny můžete dohledat v Souborném katalogu VŠE
(http://library.vse.cz) nebo v Jednotné informační bráně
(http://www.jib.cz/V?RN=448248646).
Literatura:
Lusch, Robert F.: Introduction to retailing. [Mason] :
South-Western/Cengage Learning, c2011.
Bárta, Vladimír: Retail marketing. Praha : Management Press, 2009.
Boček, Martin: POP in-store komunikace v praxi : trendy a nástroje
marketingu v místě prodeje. Praha : Grada, 2009.
Cimler, Petr: Retail management. Praha : Management Press, 2007.
Hammond, Richard: Chytře vedená prodejna : jak mít více zákazníků a větší
tržby . Praha : Grada, c2005.
Beraud, Christian: Řeč retailu! : 1000 základních pojmů retailu. Praha :
ATOZ, [2002].
Varley, Rosemary: Retail product management : buying and merchandising.
London : Routledge, 2001.
Starzyczná, Halina: Maloobchod v českých zemích v proměnách let 1918-2000.
Karviná : Slezská univerzita, 2000.
Obchod - doména spotřebitele : (ekonomicko-statistický přehled o vývoji a
stavu v obchodě) / ČSÚ, MAG Consulting, s.r.o. Praha : MAG Consulting,
2001.
Dlouhý, Vladimír: Obchod v České republice : problémy a perspektivy = Der
Handel in der Tschechischen Republik : Probleme und Perspektiven = Retail
industry in the Czech Republic : problems and outlook .Köln : Deutsches
Handelsinstitut, [1998].
Kooperace : cesta k prosperitě malého a středního podnikání : informační
materiál pro drobné obchodníky. Díl II / Ministerstvo průmyslu a obchodu,
Svaz obchodu ČR. Praha : MAG Consulting, 2002.
Maloobchodní síť a obchodní podnikání v ČR : odborný materiál pro obce a
podnikatele, zpracovaný na základě výsledků sčítání maloobchodních prodejen
v ČR v r. 1999.
Kotler, Philip: Moderní marketing. Praha : Grada, 2007.
Kotler, Philip: Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u
zákazníků. Praha : Grada, 2005.
Cimler, Petr: Provozní strategie obchodních firem . Praha : Vysoká škola
ekonomická, 1994.
Dedouchová, Marcela: Kvalitní strategie - předpoklad úspěchu firmy. Praha :
Profess, [1996].
Pražská, Lenka: Obchodní podnikání : retail management . Praha :
Management Press, 2002.
Boučková, Jana: Základy marketingu . Praha : Oeconomica, 2011.
Geffroy, Edgar K.: Zákazník - náš protivník nebo partner? : clienting
nahrazuje marketing a radikálně mění způsob prodeje. Praha : Management
Press, 2001.
Spáčil, Aleš: Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak
dosáhnout jeho spokojenosti. Praha : Grada, c2003.
Závěrečné práce (elektronický zdroj - nejsou volně dostupné)
Bernat, Jakub: Ovlivňování zákazníka v maloobchodě. Bakalářská práce
(Bc.)—Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů, 2009
Čiháková, Lenka: Strategie malé firmy podnikající v oblasti maloobchodu.
Diplomová práce (Ing.)—Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta
mezinárodních vztahů, 2009.
Vidová, Eva: Vývoj retailingu v Českej republike. Bakalářská práce
(Bc.)—Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů, 2010.
Nymsa, Jakub: Vývoj maloobchodu v ČR po roce 1993. Diplomová práce
(Ing.)—Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů, 2008.
Walach, Janusz: Maloobchod jako lakmusový papírek vývoje ekonomiky?
Bakalářská práce (Bc.)—Vysoká škola ekonomická v Praze. Národohospodářská
fakulta, 2008
Internetové zdroje:
http://epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/eurostat/home/
http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/home
Periodika:
Moderní obchod
Hospodářské noviny
MF Dnes
Zboží a prodej
Lobby
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
14.06.2011 11:13