-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den!
Mohli byste mi, prosím, doporučit literaturu ke zpracování bakalářské práce
na téma reklamní předměty?
Dobrý den,
prostřednictvím elektronického katalogu Národní knihovny ČR
(http://sigma.nkp.cz/cze/nkc) a Souborného katalogu ČR
(http://sigma.nkp.cz/cze/skc) se nám podařilo vyhledat několik dokumentů relevantních k Vašemu tématu:
Gift & Promotion : časopis pro katalogové a tailor made reklamní předměty a promotional packaging. -- [Č. 1 (2006)]-. Praha : B2B Media, [2006]-. -- sv. ; 30 cm. ISSN 1802-4831.
* reklama a propagace * reklamní předměty * odborné časopisy
RIVERS, Charlotte. Promo-art: innovation in invitations, greetings, and business card. Mies : RotoVision SA, c2008. 160 s. : il. ; 23 x 26 cm. ISBN 978-2-940361-95-3.
* reklamní předměty * blahopřání * vizitky * pohlednice * design * typografie * tiskařství * obrazové publikace
Reklamní předměty. 2. Praha: Economia, 2005- . -- sv. : il. ; 29 cm.
Neurčitá periodicita
Další var.název: Reklamní předměty 2. Suplement k: Marketing & Media, ISSN 1212-9496. Trend Marketing, ISSN 1214-9594. Společná příloha měsíčníku Trend Marketing a týdeníku Marketing & Media.
Téma je také zahrnuto v obsahu těchto publikací:
CLOW, Kenneth E.; BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. xx, 484 s.: barev. il. ; 30 cm. ISBN 978-80-251-1769-9.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200811/contents/nkc20081829873_1.pdf
NOVOTNÁ, Eliška; NOVÝ, Ivan; MUSIL, Martin. PR management. V Praze:
Oeconomica, 2006. 152 s. : il. ; 29 cm. ISBN 80-245-1047-2.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200704/contents/nkc20071706140_1.pdf
PILÍK, Michal. Průmyslový marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 108 s.: il. ; 30 cm. ISBN 978-80-7318-656-2.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200803/contents/nkc20081793025_1.pdf
Domníváme se, že byste také mohla využít tento dokument:
KOBIELA, Roman. Reklama: 200 tipů, které musíte znát. Brno : Computer Press, 2009. 161 s. : il. ; 23 cm. ISBN 978-80-251-2300-3.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200907/contents/nkc20091963460_1.pdf
Určité informace mohou být obsaženy také v publikacích zaměřených na reklamu a propagaci, ovšem z pouhého bibliografického záznamu dokumentu to nedokážeme blíže určit, např.:
SVOBODA, Václav. Propagační kampaně v marketingových komunikacích. Zlín :
Univerzita Tomáše Bati, 2004. 78 s. ; 29 cm. ISBN 80-7318-196-7.
KAPLOVÁ, Františka; TUREK, Josef. Propagace. Olomouc: Nakladatelství Olomouc, 2005. 110 s., xxxii s. barev. obr. příl. : il. (některé barev.) ;
21 cm. ISBN 80-7182-201-9.
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2003. 122 s.: il. ; 21 cm. ISBN 80-247-0557-5.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000. 602 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 28 cm. ISBN 80-7169-997-7.
KŔÍŽEK, Zdeněk. Tvorba propagačních prostředků. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Institut reklamní tvorby a marketingových komunikací, 2001. 124 s. ;
29 cm. ISBN 80-7318-019-7.
STOLIČNÝ, Peter. Marketingové komunikace v oboru služeb II: souvislosti marketingu a mediálních forem komunikace. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2006. 190 s.: il. ; 30 cm. ISBN 80-86578-58-5.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200702/contents/nkc20071704985_1.pdf
Užitečné informace jistě získáte také z níže uvedených článků (viz článková databáze ANL - Články v českých časopisech, novinách a sbornících, http://sigma.nkp.cz/cze/anl), uvádíme jich pouze několik, další si můžete vyhledat (pole Všechna pole) pomocí spojení klíčových slov jako reklam? and předmět? nebo propag? and předmět? (znaménko "?" nahrazuje v zadaném výrazu
1 a více znaků):
BÝM, Petr. 3D reklama = propagace podniku + dárek zákazníkovi: Propagační předměty jsou stále oblíbenějším reklamním médiem. In: Profit. [Praha]. ISSN 1212-3498. Roč. 14, č. 7 (20030210). In: speciál. s. 6
HORÁK, Vratislav. Dárkové předměty ležící, spící nebo tančící?: Oblíbenost třídimenzionální reklamy rok od roku stoupá. In: Profit. [Praha]. ISSN 1212-3498. Roč. 13, č. 32 (20020805), s. 19.
Resumé: Vratislav Horák Třídimenzionální reklama je ve stanovách Asociace 3D reklamy definována jako reklamní produkt mající tři rozměry, tedy výšku, šířku a hloubku, Využití 3D reklamy má skutečně široké pole působnosti
KÖPPL, Daniel. Firmám chybí flexibilita a kvalita: reklamní a dárkové předměty. In: Ekonom. ISSN 1210-0714. Roč. 44, č. 35 (20000831), s. 31.
BUČKOVÁ, Dominika. Jen logo nestačí. In: Úspěch. Roč. 4, č. 10 (199510). In:
Příl. S. [I], III-X
* marketing * reklama a propagace * reklamní předměty * význam reklamy * Česko * r. 1995
BALCER, Štěpán. Reklamní předměty neboli 3D reklama: Drobným dárkem můžete Upozornit na svou firmu a zaujmout obchodní partnery. In: Profit. [Praha].
ISSN 1212-3498. Roč. 12, č. 32 (20010806), s. 11-12.
Kromě českých zdrojů byste mohla využít také zahraniční placené článkové databáze, které jsou v knihovnách zdarma dostupné registrovaným uživatelům.
Tyto zdroje obsahují nejen citace dokumentů, ale často z nich můžete získat přímo plný text. Národní knihovna ČR nabízí také řadu databází, např. EBSCO
- Academic Search Complete a Business Search Complete, Web of Knowledge, SpringerLINK aj. Podrobný přehled online databází dostupných v NK ČR je k dispozici na adrese http://www.nkp.cz/pages/page.php3?page=sluz_infozdr.php3. Pokud jste registrovanou čtenářkou naší knihovny a máte platný čtenářský průkaz, můžete si databáze přijít prohlédnout přímo k nám (např. do studovny Referenčního centra, http://www.nkp.cz/pages/page.php3?page=sluz_refc.htm) nebo v nich vyhledávat prostřednictvím vzdáleného přístupu odkudkoli (http://www.nkp.cz/pages/page.php3?nazev=Licencovane_online_databaze&submenu
3=104).
Informace o vydaných dokumentech
--
Národní knihovna ČR
02.03.2010 09:39