-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu, píši diplomovou práci na
téma Jak vybudovat skvělou firmu, jaká by byla vhodní literatura k této
práci?v příloze je osnova k práci. Mám již knihu jak z dobré firmy udělat
skvělou, moc děkuji za odpověď
Dobrý den,
jako základní literatura by Vám mohly posloužit například následující
dokumenty:
* STÝBLO, Jiří. Cesty ke zvyšování firemní výkonnosti. Praha: Professional Publishing, 2002. 75 s.; 21 cm. ISBN 80-86419-21-5.
* SOUČEK, Zdeněk. Firma 21. století : (předstihněme nejlepší!!!). [Praha] :
Professional Publishing, 2010. 258 s. ; 25 cm. ISBN 978-80-7431-007-2.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/201001/contents/nkc20092023094_1.pdf
* PETERS, Thomas J.; WATERMAN, Robert H. jun. Hledání dokonalosti zkušenosti z činnosti nejlépe prosperujících amerických společností. Praha :
Pragma, c2001. 336 s. ; 22 cm. ISBN 80-7205-817-7.
* WOLF, Petr. Úspěšný podnik na globálním trhu. Bratislava : CS Profi-Public, 2006. 240 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm. ISBN 80-969546-5-2.
* TOMEK, Gustav; VÁVROVÁ, Věra. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy.
Praha: C.H. Beck, 2009. 240 s. : il. ; 24 cm. ISBN 978-80-7400-098-0.
Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200905/contents/nkc20081835562_1.pdf
* BROŽ, Ivan. Lidé ve firmě: jak to dělají ti nejúspěšnější. Praha : Linde, 2004. 103 s. ; 24 cm. ISBN 80-86131-51-3.
* DUFEK, Jaroslav. Marketing: cesta k úspěchu firmy. Brno : Cathy, 1997. 233 s. : il. ; 21 cm. ISBN 80-238-0982-2.
* PITRA, Zbyněk. Zvyšování podnikatelské výkonnosti firmy: strategický obrat v podnikatelském chování. Praha : Ekopress, 2001. 305 s. : il. ; 24 cm. ISBN 80-86119-64-5.
Podle osnovy se do Vaší práce promítá řada dílčích témat, ke kterým je třeba vyhledat si literaturu zvlášť, jako např. podnikání a právo, daně, založení firmy, marketing, personalistika, lidské zdroje, reklama a propagace, motivace zaměstnanců, finanční analýza firmy, image firmy aj. K těmto okruhům existuje dostatek pramenů, některé z nich jsou přímo zaměřeny na rady a postupy jak nejlépe v dané problematice postupovat.
Potřebné dokumenty si můžete vyhledat prostřednictvím elektronického katalogu Národní knihovny ČR (http://sigma.nkp.cz/cze/nkc), klíčová slova můžete zadávat do pole Předmět a využít pravostranného rozšiřování výrazů pomocí "?" (např. na zadání marketing? budou vyhledány i dokumenty s klíčovými slovy jako marketingový, marketingu apod.). Vyhledávání je také možné omezit na dokumenty v češtině, na konkrétní rok vydání apod. (viz Rozšířené vyhledávání).
Pro vyhledání dalších pramenů můžete využít také katalogy knihoven zaměřených na ekonomii, např. Souborný katalog Vysoké školy ekonomické
(http://library.vse.cz/aleph/) nebo Katalog knihovny CERGE-EI (http://olib.cerge.cuni.cz/olibcgi/NTxcgi.exe). Užitečným zdrojem pro Vás může být rovněž portál Econlib (http://www.econlib.cz/) - který shromažďuje informace o informačních zdrojích z oblasti ekonomie.
Informace o vydaných dokumentech
--
Národní knihovna ČR
16.02.2010 12:30