-
To se mi líbí
-
Doporučit
Kritéria kreativity - jak se měří, porovnávají, atd.
Kritéria kreativity
Kreativní je takové jednání, které je - originální, správné, aplikovatelné,
hodnotné a přínosné
In: Hospodářová, Ivana: Kreativní management v praxi. Praha : Grada, 2008.
s. 40-41 (dostupné na webu - Googlebooks)
Chadt, Karel: Uplatnění tvořivosti v manažerské praxi. Praha : VOX, 2009.
Hospodářová, Ivana: Kreativní management v praxi. Praha : Grada, 2008.
Königová, Marie: Tvořivost : techniky a cvičení. Praha : Grada, 2007.
Chalupa, Bohumír: Tvořivé myšlení : tvořivost jako dobrodružství poznání.
Brno : Barrister & Principal, 2005.
Žák, Petr: Kreativita a její rozvoj. Brno : Computer Press, 2004.
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
17.03.2010 09:59