Kritéria kreativity

Text dotazu

Kritéria kreativity - jak se měří, porovnávají, atd.

Odpověď

Kritéria kreativity

Kreativní je takové jednání, které je - originální, správné, aplikovatelné,

hodnotné a přínosné

In: Hospodářová, Ivana: Kreativní management v praxi. Praha : Grada, 2008.

s. 40-41 (dostupné na webu - Googlebooks)

Chadt, Karel: Uplatnění tvořivosti v manažerské praxi. Praha : VOX, 2009.

Hospodářová, Ivana: Kreativní management v praxi. Praha : Grada, 2008.

Königová, Marie: Tvořivost :  techniky a cvičení. Praha : Grada, 2007.

Chalupa, Bohumír: Tvořivé myšlení :  tvořivost jako dobrodružství poznání.

Brno : Barrister & Principal, 2005.

Žák, Petr: Kreativita a její rozvoj. Brno : Computer Press, 2004.

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze

Datum zadání dotazu

17.03.2010 09:59

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu