-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den,
hledám knihy týkající se vábivé reklamy jako nekalou obchodní praktikou podle zákona o ochraně spotřebitele
Dobrý den,
k uvedenému tématu by bylo možné použít například následující publikace:
* VÍTOVÁ, Blanka a ETLÍKOVÁ, Markéta. Nekalé obchodní praktiky. Vydání první. Praha: Wolters Kluwer, 2017. 103 stran. Právní monografie. ISBN 978-80-7552-867-4. Obsah: https://www.obalkyknih.cz/file/toc/310803/pdf.
* VEČERKOVÁ, Eva. Nekalá soutěž a reklama: (vybrané kapitoly). Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005. 330 s. Spisy Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Řada teoretická = Acta Universitatis Masarykianae Brunensis. Iuridica; sv. 284. ISBN 80-210-3607-9. Obsah: https://www.obalkyknih.cz/file/toc/90817/pdf. Digitalizováno (dostupné pouze po přihlášení účtem oprávněné instituce): https://ndk.cz/uuid/uuid:c8aca6a0-6488-11eb-9496-005056827e52.
* ONDREJOVÁ, Dana a SEHNÁLEK, David. Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky v české i evropské právní úpravě a judikatuře. Vydání první. Praha: Leges, 2018. 295 stran. Praktik. ISBN 978-80-7502-239-4. Obsah: https://www.obalkyknih.cz/file/toc/399979/pdf.
* KLABUSAYOVÁ, Naděžda, BURDILÁKOVÁ, Renata a ZLÁMALOVÁ, Jana. Ochrana spotřebitele: geneze a současnost. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2009. 164 s. ISBN 978-80-248-2037-8. Obsah: https://www.obalkyknih.cz/file/toc/361754/pdf. Digitalizováno (dostupné pouze po přihlášení účtem oprávněné instituce): https://ndk.cz/uuid/uuid:8fa5a0a0-daf4-11e5-a3e0-005056827e51
* ONDREJOVÁ, Dana. Právní prostředky ochrany proti nekalé soutěži. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2010. xii, 315 s. Právní monografie. ISBN 978-80-7357-505-2. Obsah: https://www.obalkyknih.cz/file/toc/342689/pdf. Digitalizováno (dostupné pouze po přihlášení účtem oprávněné instituce): https://ndk.cz/uuid/uuid:c4e47160-43d8-11e4-8113-005056827e52.
* WINTER, Filip. Právo a reklama v praxi. Praha: Linde, 2007. 335 s. ISBN 978-80-7201-654-9. Obsah: https://www.obalkyknih.cz/file/toc/359618/pdf. Digitalizováno (dostupné pouze po přihlášení účtem oprávněné instituce): https://ndk.cz/uuid/uuid:c4b5fb50-b614-11e5-b5dc-005056827e51.
* CHALOUPKOVÁ, Helena. Regulace reklamy: komentář. 1. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2009. xiii, 322 s. Beckovy texty zákonů s komentářem. ISBN 978-80-7400-180-2. Obsah: https://www.obalkyknih.cz/file/toc/371690/pdf. Digitalizováno (dostupné pouze po přihlášení účtem oprávněné instituce): https://ndk.cz/uuid/uuid:3b6f8920-3949-11e6-a5c5-005056827e51.
Další literaturu si můžete dohledat v online katalogu Národní knihovny ČR (https://aleph.nkp.cz/cze/nkc), Souborném katalogu ČR (https://aleph.nkp.cze/cze/skc), na portálu Knihovny.cz (https://www.knihovny.cz) nebo také v článkové bibliografické databázi ANL - Články v českých časopisech, novinách a sbornících (od r. 1991, https://aleph.nkp.cz/cze/anl) zadáním těchto klíčových slov do vyhledávacího pole, např.: nekalé obchodní praktiky, ochrana spotřebitele, nekalá soutěž, reklama regulace. Při zkrácení zadaných výrazů a jejich doplněním o znaménko ? nebo * se hledaná klíčová slova automaticky rozšíří o libovolný počet znaků, např.: nekal? obchodní? praktik? (případně nekal? AND obchodní? AND praktik?) budou vyhledána klíčová slova jako nekalá obchodní praktika, nekalé obchodní praktiky, nekalých obchodních praktik atd.
Právo
--
Národní knihovna ČR
03.03.2021 19:21