-
To se mi líbí
-
Doporučit
Jak seznamovat systematicky české podnikatele, především malé a střední firmy s výhodami komunitární ochranné známky?
Dobrý den,
Zkuste se obrátit přímo na Úřad průmyslového vlastnictví: http://upv.cz/cs.html , případně na OHIM (https://oami.europa.eu/knowledge/ ) , mají vlastní vzdělávací sekci, třeba něco naleznete tam: https://oami.europa.eu/knowledge/course/view.php?id=1738 , anebo v této části: https://oami.europa.eu/ohimportal/cs/strategy .
Další zdroje:
https://is.muni.cz/th/170358/pravf_m/DIPLOMOVA_PRACE.pdf
http://www.e-advokacie.cz/cs/clanky/komunitarni-ochranna-znamka-zakladni-informace
http://www.upv.cz/cs/prumyslova-prava/ochranne-znamky/prihlasovani-do-zahranici/ochranne-znamky-spolecenstvi.html
Prošli jsme články z Anopressu i výběrově pomocí našeho multivyhledavače, ale přesnou odpověď na Vaše zadání jsme nenalezli. Pokud nedostanete rozumnou odpověď přímo od výše zmíněných úřadů, budete muset Vaše hledání zevšeobecnit a hledat propagaci ve veřejné správě, anebo obecně propagaci a marketing. Při všeobecném zadání Vašeho požadavku Vám lze doporučit:
HARASIMOVÁ, Soňa. Marketing ve veřejné správě: [studijní materiály pro kombinované studium Veřejná správa a regionální politika]. Vyd. 1. Opava: Optys, 2009. 109 s. ISBN 978-80-85819-74-8.
KUBÍČEK, Jaromír a SVAČINA, Pavel. Průmyslová práva a nehmotné statky, jejich licenční využití, hodnocení a oceňování: příručka pro podnikovou praxi. [Praha]: Technologické centrum AV ČR, 2006. 62 s. ISBN 80-86794-19-9.
KUBÍČEK, Jaromír a SVAČINA, Pavel. Průmyslová práva a nehmotné statky, jejich licenční využití a oceňování: příručka pro praxi vědecko-výzkumných pracovníků. [Praha]: Technologické centrum AV ČR, 2006. 54 s. ISBN 80-86794-18-0. - lze využít něco z úvodu, ale stať o trademark je stejná jako u předchozího díla
DOBŘICHOVSKÝ, Tomáš. Moderní trendy práv k duševnímu vlastnictví: v kontextu evropského práva, dohody TRIPS a aktivit WIPO. Praha: Linde, 2004. 225 s. ISBN 80-7201-467-6. - bohužel přímo k propagaci není v knize nic
KOPECKÁ, Světlana. Evropská unie a ochrana průmyslového vlastnictví. Vyd. 1. [Praha]: Úřad průmyslového vlastnictví, 2002. 84 s. ISBN 80-7282-025-7. - Také k propagaci nejsou žádné informace
CLOW, Kenneth E. a BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008. xx, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
PAVLÍČKOVÁ, Renáta. Marketing ve vědě a výzkumu. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, 2010. 44 s. ISBN 978-80-87240-22-9.
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 2., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2010. viii, 178 s. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-3234-0.
Právo
--
Národní knihovna ČR
28.05.2015 22:10