-
To se mi líbí
-
Doporučit
Chtěla bych se zeptat zda nevíte o nějaké literatuře, která mi poradí jak být úspěšný jako firma na sociálních sítích.
Dobrý den,
k tématu „Jak být úspěšný na sociálních sítí“ jsme v Online katalogu Národní knihovny (https://aleph.nkp.cz/F/?func=file&file_name=find-b&local_base=nkc ) nalezli např. tyto knihy, které bychom Vám doporučili ke studiu:
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. viii, 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
SEVERA, Miroslav a KRŠKA, Lukáš. Černá ovce facebooku: --jak (ne)vydělávat na sociálních sítích. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Economicus, 2013. 198 s. ISBN 978-80-905214-3-8.
KAWASAKI, Guy a FITZPATRICK, Peg. Umění sociálních médií: silné tipy pro silné uživatele. Překlad Marek Čtrnáct. Tetčice: Impossible, s.r.o., [2017], ©2017. 160 stran. ISBN 978-80-87673-30-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kol. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. 324 s. Expert. ISBN 978-80-247-4005-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kol. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014. 289 s. Expert. ISBN 978-80-247-4843-6.
Sociologie
--
Národní knihovna ČR
16.10.2018 17:19