-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den,
hledám pokud možno co nejaktuálnější knihy k tématu marketing na internetu se zaměřením na ČR. - další hesla: online marketing, druhy reklam na internetu, marketing na internetu.
Děkuji
Dobrý den,
dokumenty k Vašemu tématu můžete vyhledat v katalozích, které jsou volně dostupné na internetu na adrese http://aleph.nkp.cz/F. Zde můžete využít především Souborný katalog ČR, kde vyhledáte knihy dostupné v českých knihovnách (spolu s bibliografickým záznamem zde naleznete také informace, ve které knihovně se daný dokument nachází). Jste-li čtenářem NK ČR, poté jistě využijete také online katalog NKC. V bázi ANL můžete vyhledat články z vybraných českých novin a časopisů od roku 1991.
Příkladem Vám uvádíme knihy dohledané v Souborném katalogu. Pro vyhledávaní jsme využili klíčová slova marketing, online, internet, apod., vzhledem k Vašemu požadavku aktuálních vydání jsme datum vydání dokumentů vymezili rokem 2000. Další specifikum - zaměření na ČR bohužel nešlo plně zohlednit, neboť knihy se s tématem online marketingu jsou psány spíše v obecném přehledu. Úspěšnější bylo vyhledávání článků, z nichž některé s již zaměřují přímo na ČR. Pokud byste měl zájem, lze vyhledat pouze knihy v češtině, což by do jisté míry mohlo odrážet Váš zájem o ryze české prostředí. Český jazyk lze nastavit při vyhledávání jako "kód jazyka dokument", či filtrovat výsledky vyhledávání pomocí "dokumenty v češtině". Ke klíčovým slovům při vyhledávání jsme přidali dále Česko, Česká republika, ovšem výsledky nebyly relevantní.
* SWENEY, Susan. 3G marketing on the internet: third generation internet marketing strategies for online success [online]. 7th ed. Gulf Breeze, FL: Maximum Press, C2006 [cit. 2012-03-14].
* Event & promotion: odborný měsíčník o event marketingu a sales promotion. Praha: Asociace společenských událostí, 2006- . ISSN 1801-7541.
* PATTEN, Dave. How to market your business: a practical guide to advertising, PR, selling, and direct and online marketing. 6th ed. London: Kogan Page, 2008. vii, 262 s. Sunday Times business enterprise series. ISBN 978-0-7494-5145-5.
Vybrané stránky knihy jsou dostupné na Google Books - http://books.google.cz/books?id=TcNw2qz1q90C&hl=cs&source=gbs_ViewAPI&redir_esc=y
* FOX, Vanessa. Marketing in the age of Google: your online strategy is your business strategy. Hoboken: John Wiley, 2010. xiv, 242 s. ISBN 978-0-470-53719-0.
Vybrané stránky knihy jsou dostupné na Google Books - http://books.google.cz/books?id=F4rF5SxYqMEC&hl=cs&source=gbs_ViewAPI&redir_esc=y
Kniha v českém překladu: FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
* BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
* SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008. 272 s. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-86815-93-0.
* LEBOFF, Grant. Sticky marketing: jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2011. 214 s. ISBN 978-80-7261-235-2.
Příklady článků vyhledaných v bázi ANL:
* MIHALÍKOVÁ, Eva. Internet jako nástroj marketingové komunikace. Moderní řízení, 2007, 42(6), s. 47-49. ISSN 0026-8720.
Upozorňujeme na článek:
* MADLEŇÁK, Radovan a ŠVADLENKA, Libor. Akceptace internetové reklamy uživateli v České republice. Ekonomie a Management, 2009, 12(1), s. 98-107. ISSN 1212-3609.
Upozorňujeme na článek:
* CELER, Čeněk. Česká reklama ve 21. století. Ekonomie a Management, 2005, 8(3), s. 97-104. ISSN 1212-3609.¨
Upozorňujeme na článek:
* HES, Aleš, ŠÁLKOVÁ, Daniela a REGNEROVÁ, Marta. Informační a komunikační technologie v maloobchodě v České republice = ICT in the retail in the Czech Republic. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2010, 58(6/I), s. 143-149. ISSN 1211-8516.
* STRÁNSKÝ, Petr. Internet v marketingové praxi. Strategie, 2001, 14, s. 30-33. ISSN 1210-3756.
* VETYŠKA, Jan. Kamenné obchody se bez e-shopu neobejdou. Profit, 2007, 18(8), s. 14, 15. ISSN 1212-3498.
Upozorňujeme na článek:
* KŘIVSKÝ, Jan. Nové formy marketingu na českém internetu a vývojové trendy. Ekonomie a Management, 2003, 6(4), s. 119-122.
Snad pro Vás budou vyhledané dokumenty relevantní a uvedené odkazy na katalogy a vyhledávací tipy Vám pomohou v případném dalším hledání vhodných zdrojů.
Ekonomické vědy, obchod
--
Národní knihovna ČR
15.03.2012 15:53