-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den,
Mohl bych poprosit o doporučení nějaké literatury ohledně tvorby loga a propagačního materiálu pro firmu
Dobrý den,
k tématu tvorby loga a propagačních materiálů pro firmy jsme v našem online katalogu nalezli např. tyto knihy:
SOCKWELL, Felix a SCHRUBBE-POTTS, Emily. Řeč ikon: design a tvorba účinných vizuálních symbolů. Překlad Klára Ježková. Vydání první. [Praha]: Slovart, 2018. 159 stran. ISBN 978-80-7529-519-4.
SEVERA, Miroslav a KRŠKA, Lukáš. Černá ovce facebooku: --jak (ne)vydělávat na sociálních sítích. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Economicus, 2013. 198 s. ISBN 978-80-905214-3-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. 232 stran. ISBN 978-80-247-5865-7.
PROKOP, Michal a ADAMEC, Jiří. Jak uspět na internetu: uskutečněte svůj podnikatelský sen. Vydání první. V Praze: Blue Vision, 2016. 140 stran. ISBN 978-80-87672-55-6.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a SEDLÁK, Mirek. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015. 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Vydání 1. Praha: Management Press, 2016. 163 stran. ISBN 978-80-7261-399-1.
HASHIMOTO, Alan. Velká kniha digitální grafiky a designu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008. 384 s. ISBN 978-80-251-2166-5.
Ekonomické vědy, obchod
--
16.10.2018 15:25