-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, byli byste tak hodní a doporučili mi literaturu na téma event marketing?
http://library.vse.cz - Souborný katalog VŠE
http://www.jib.cz - Jednotná informační brána
http://www.vse.cz/zdroje/
http://cs.wikipedia.org/wiki/Event_marketing
http://strategie.e15.cz/special/event-marketing-konkurence-na-poli-zazitku-a-emoci-752986
http://www.mmr.cz/getmedia/58c98a7f-18f5-48b4-9a7d-d82513d70e97/GetFile34.pdf
http://www.event-promotion.cz/portal/cz/zpravodajstvi/
http://strategie.e15.cz/
http://mam.ihned.cz/
http://www.ptejteseknihovny.cz/uloziste/aba006/sponzoring-event-marketing
Literatura:
Nízka, Helena. Aplikovaný marketing. 1. vyd. Bratislava: Iura edition, 2007. 198 s. Ekonómia; 220. ISBN 978-80-8078-157-6.
Lattenberg, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
Šindler, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. 236 s. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Erber, Sigrun. Eventmarketing: erlebnisstrategien für Marken. Landsberg am Lech: mi-Fachverlag, Redline, ©2005. 331 s. ISBN 3-636-03051-5.
Frey, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011. 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
Kotíková, Halina a Schwartzhoffová, Eva. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, 2008. 92 s., [6] s. obr. barev. příl. Evropský sociální fond v ČR. ISBN 978-80-87147-04-7.
Trosien, Gerhard, ed. a Dinkel, Michael, ed. Ökonomische Dimensionen von Sport-Events: Faktoren, Fallbeispiele, Folgerungen. 2. Aufl. Butzbach-Griedel: Afra, 2003. 180 s. ISBN 3-932079-28-0.
Karlíček, Miroslav a Král, Petr. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
Kumar, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Kotler, Philip a Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 778 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Boučková, Jana a kol. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. 432 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 80-7179-577-1.
Horáková, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 365 s. ISBN 80-85424-88-6.
Závěrečné práce:
http://ciks.vse.cz/knihovna/Ruzne/vskp_dostupnost.aspx
Špinlerová, Pavla. Event marketing. Praha, 2012. Vedoucí práce Marcela Zamazalová.
Martinková, Anna. Event marketing. Praha, 2010. Vedoucí práce Oldřich Vávra.
Baumann, Jan. Event marketing a jeho místo v rámci nových směrů marketingových komunikací. Praha, 2008. Vedoucí práce Jiří Mikeš.
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
10.04.2014 11:01