-
To se mi líbí
-
Doporučit
Chtěla bych Vás poprosit o doporučení literatury k tématu etika v marketingovém mixu.
Níže naleznete pár tipů na vhodné dokumenty k Vašemu tématu. Většina z nich má volně přístupné plné texty. Doporučuji Vám také prohlédnutí seznamů použité literatury u jednotlivých vysokoškolských kvalifikačních prací jako inspiraci pro případné další relevantní materiály k Vašemu tématu.
Další materiály je možné dohledat např. v akademickém vyhledávači Google Scholar (http://scholar.google.cz/) – např. pomocí kombinací těchto klíčových slov:
sociálně etický / dobročinný marketing
cause related marketing
marketingový mix / marketing mix
etika / ethics / ethical issues
Příklady volně dostupných online zdrojů
Every breath you take: adding ethics to the marketing mix
https://www.marketingsociety.co.uk/the-library/every-breath-you-take-adding-ethics-marketing-mix
EXAMINING MARKETING MIX FROM AN ETHICAL VIEW: A FIELD RESEARCH ON MARKETING EXECUTIVES
http://dergiler.ankara.edu.tr/dergiler/42/997/12136.pdf
The ethics of virtue: A moral theory for marketing
http://www.csulb.edu/journals/jmm/pdfs/The_Ethics_of_Virtue.pdf
Marketing Ethics: An International Perspective
Příklady tištěných publikací ve fondu CIKS VŠE
E+M Ekonomie a Management (časopis)
Dagmar Jakubíková - článek Etika v marketingovém mixu
č. 4, rok 2002
Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
DeMartino, George. The economist's oath: on the need for and content of professional economic ethics. Oxford: Oxford University Press, 2011. xiii, 257 s. ISBN 978-0-19-973056-8.
Trojan, Jakub S. Etické vztahy v ekonomice. Praha: Oikoymenh, 2012. 215 s. Oikúmené; sv. 173. ISBN 978-80-7298-480-0.
Příklady vysokoškolských kvalifikačních prací VŠE (plné texty jsou dostupné v rámci Souborného katalogu VŠE - http://library.vse.cz)
Majerníková, Silvia. Komaprácia analýzy etickej stránky reklamy v ČR a v SR. Praha, 2011. Vedoucí práce Milan Postler.
Pešek, Ondřej. Etika v marketingové komunikaci. Praha, 2008. Vedoucí práce Jitka Černá.
Pohl, Martin. Marketing v pohřebnictví. Praha, 2012. Vedoucí práce Markéta Procházková.
Sovišová, Ivana. Sociální reklama. Praha, 2010. Vedoucí práce Tereza Králová.
Škornička, Radek. Marketingová orientace laxativa Guttalax. Praha, 1999. Vedoucí práce Jan Koudelka.
Záhorská, Lucie. Prosazování konceptu CSR v ČR. Praha, 2012. Vedoucí práce Jitka Odehnalová.
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
13.05.2013 08:20