-
To se mi líbí
-
Doporučit
Prosim o informaci zda mate k dispozici publikace na tema Korporatni
identita firmy/ Corporate identity. Publikace jak v ceskem, anglickem,
francouzskem jazyce.
Další zdroje můžete dohledat v Souborném katalogu knihovny na adrese http://library.vse.cz.
Literatura:
Vysekalová, Jitka: Image a firemní identita. Praha : Grada, 2009. ISBN
978-80-247-2790-5 (váz.).
Rowden, Mark: Identity : transforming performance through integrated
identity management. Aldershot : Gower, 2004.
Lattenberg, Vivien: Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka
pro organizátory. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3
(brož.).
Sennett, Richard: The culture of the new capitalism. New Haven : Yale
University, 2006.
Haslam, S. Alexander: Psychology in organizations : the social identity
approach. London : SAGE Publications, 2004.
Achterholt, Gertrud: Corporate Identity : in zehn Arbeitsschritten die
eigene Identität finden und umsetzen. Wiesbaden : Gabler, 1991.
Olins, Wally: Corporate identity : making business strategy visible
through design. Boston : Harvard Business School, 1989.
Bedrnová, Eva: Psychologie a sociologie řízení. Praha : Management Press,
2007.
Brooks, Ian: Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich
chování. Brno : Computer Press, 2003.
Dědina, Jiří: Management a moderní organizování firmy : nejnovější
přístupy a trendy : organizační vztahy a chování : jednotlivci, skupiny,
týmy : síťové a virtuální organizace, strategické aliance : procesní
organizování : komunikace a rozhodování : organizační kultura
Praha : Grada, 2007.
Hubinková, Zuzana: Psychologie a sociologie ekonomického chování. Praha :
Grada, 2008.
Veber, Jaromír: Management : základy, moderní manažerské přístupy,
výkonnost a prosperita. Praha : Management Press, 2009.
Doucet, Gary: Coherency management : architecting the enterprise for
alignment, agility and assurance. Bloomington : Author House, 2009.
Svoboda, Václav: Public relations : moderně a účinně. Praha : Grada, 2009.
http://www.profit.cz/clanek/verejnost-hodnoti-firmu-podle-jeji-identity.aspx
http://www.istrojirenstvi.cz/clanky/precist.php?nazev=vyznam-firemni-identity&id=1&rubric=14&subrubric=145
http://www.m-journal.cz/cs/public-relations/nastroje-PR/manual-firemni-image---draha-zbytecnost__s315x6576.html
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
04.02.2011 10:19