-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit, zda byste mi neporadili, kde bych mohla najít co nejvíce informací k vypracování mé bakalářské práce na téma služby v cestovním ruchu, jejich hodnocení a způsob certifikace (charakteristika služeb v ČR, standardizace služeb cestovního ruchu, systémy kvality a jejich hodnotící prvky, význam certifikace služeb cestovního ruchu, výhody a nevýhody certifikace). Předem moc děkuji.
Níže naleznete pár tipů na vhodné dokumenty k Vašemu tématu jak z fondu CIKS VŠE, tak také z internetu. Velká část z nich má volně přístupné plné texty. Doporučuji Vám také prohlédnutí seznamů použité literatury u jednotlivých vysokoškolských kvalifikačních prací jako inspiraci pro případné další relevantní materiály k Vašemu tématu.
Při hledání Vašeho tématu, jak na volném webu, tak např. i v rámci Souborného katalogu VŠE (http://library.vse.cz) doporučuji použít např. termíny:
cestovní ruch
certifikace
hodnocení
kvalita
Česká republika / ČR
Příklady tištěných publikací ve fondu CIKS VŠE
Hesková, Marie a kol. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. uprav. vyd. Praha .: Fortuna, 2011. 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
Indrová, Jarmila a kol. Cestovní ruch: (základy). Vyd. 2., přeprac. Praha: Oeconomica, 2009. 122 s. ISBN 978-80-245-1569-4.
Indrová, Jarmila, Houška, Petr a Petrů, Zdenka. Kvalita ve službách cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2011. 169 s. ISBN 978-80-245-1766-7.
Jarolímková, Liběna. Informatorium pro studenty oboru cestovní ruch. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2009. 84 s. ISBN 978-80-245-1612-7.
Příklady vysokoškolských kvalifikačních prací VŠE (plné texty jsou dostupné v rámci Souborného katalogu VŠE - http://library.vse.cz)
Fučíková, Martina. Kvalita služeb v hotelnictví - spokojenost zákazníka. Praha, 2009. Vedoucí práce Jarmila Indrová.
Holá, Lucie. Kvalita služeb v hotelnictví s aplikací na vybrané zařízení. Praha, 2012. Vedoucí práce Jarmila Indrová.
Olbrichová, Lucie. Certifikace produktů a služeb v cestovním ruchu. Praha, 2013. Vedoucí práce Martin Musil.
Straňáková, Eva. Možnosti zlepšování systému kvality v hotelu. Praha, 2011. Vedoucí práce Jarmila Indrová.
Sudek, Jan. Standardizace a certifikace ubytovacích služeb v ČR. Praha, 2004. Vedoucí práce Marie Hesková.
Sysel, Jiří. Koncepce managementu kvality a jejich aplikace v cestovním ruchu. Praha, 2012. Vedoucí práce Jarmila Indrová.
Zelená, Karolína. Aplikace TQM v hotelovém provozu. Praha, 2013. Vedoucí práce Jarmila Indrová.
Příklady volně dostupných online zdrojů
Český systém kvality služeb
http://www.csks.cz/cs/o-projektu/
Informace o Národním systému kvality služeb v cestovním ruchu
OFICIÁLNÍ JEDNOTNÁ KLASIFIKACE UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY
PŘÍSTUPY K MANAGEMENTU KVALITY VE SLUŽBÁCH CESTOVNÍHO RUCHU
http://www.mendelu.cz/dok_server/slozka.pl?id=45392;download=72041
Standardy kvality služeb v cestovním ruchu
Systém řízení kvality a inovací v cestovním ruchu
Systém řízení kvality v sektoru turistických informačních center
http://www.vse.cz/aop/abstrakt.php3?IDcl=339
Ekonomické vědy, obchod
--
Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze
17.01.2014 09:01