-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den,
jsem studentka 3. ročníku a mám napsat bakalářskou práci na téma Akvizice nových zákazníků v podniku. Mohli byste mi, prosím, doporučit nějakou literaturu, ze které bych mohla vypracovat teoretickou část? Předem děkuji.
Dobrý den,
heslo Akvizice (Acquisition) - součást odbytové politiky, jejímž cílem je získání nových zákazníků přímým kontaktem. Z různých článků distribučního řetězce se nejvíce při akvizici uplatňují obchodní cestující, prodejci (vlastní zaměstnanci) a obchodní zástupci.
Zdroj:
Hlavní název: Malý ekonomický výkladový slovník
Vydání: 7. rozš. vyd.
Autor: Fialová, Helena, 1939-
Místo vydání: Praha
Nakladatel/Vydavatel: A plus
Vydáno : 2004
S. 9
http://kramerius4.nkp.cz/search/handle/uuid:54fd3ef0-940f-11e3-b9bb-5ef3fc9bb22f
Firmy mají tým prodejců, kteří těží především ze svých kontaktů a doporučení. Jako základ pro práci se tato varianta jeví jako optimální, bohužel časem obraty firmy stagnují a je potřeba oslovit nového potencionálního zákazníka...
http://www.az-dialog.cz/umeni-akvizice-ziskavani-novych-zakazniku
Spokojený zákazník se rád vrací a vytváří prostor pro odbyt. Otázka však zní, jak zákazníka získat, abychom mohli vůbec začít budovat jeho loajalitu.
Rozšíření zákaznické báze a získávání zákazníky s určitými charakteristikami znamená nejen zajištění zvýšení obratu, ale také vytvoření silnějšího odbytového zázemí.
Získání nového zákazníka (akvizice) je vždy dražší než jeho udržení (retence)...
Chcete-li růst, rozšiřovat svůj podíl na trhu, vliv a obrat, je získávání nových zákazníků nevyhnutelné.
http://www.acrea.cz/ulohy/akvizice-zakazniku
V rámci vztahu se zákazníky podniky investují do tří možných způsobů CRM (Customer relationship management - řízení vztahů se zákazníky):
Akvizice nových zákazníků
získání nových zákazníků, kteří ještě nejsou zákazníci podniku...
Prodloužení vztahu se zákazníkem
maximalizace délky společného vztahu se zákazníkem podniku...
Maximalizace hodnoty vztahu se zákazníkem podnik se snaží maximálně zužitkovat vztah, který má se zákazníkem...
Když podnik zvažuje, které způsoby CRM bude využívat, musí zvažovat své potřeby a limitující faktory, které omezují jeho možnosti...
http://www.systemonline.cz/clanky/strategie-zakazniku-prvni-krok-tvorby-strategie-crm-ii-dil.htm
Z fondu Národní knihovny ČR jsme vybrali tyto knihy:
KUBÁLEK, Tomáš a kol. Manažerská informatika BPOS a další nástroje efektivní komunikace. Brno: Tribun EU, 2010.
Strategicke rizeni podniku v superturbulentnim globalnim svete. Dil V, Aktivne vytvorit budoucnost / Zdenek Soucek, Katerina Capkova, Daniela Navratilova. -- 1. vyd.. -- Olomouc : Moravska vysoka skola, 2011. -- 155 s. : il., portrety ; 30 cm
Manazerske finance / Eva Kislingerova a kol.. -- 3. vyd.. -- V Praze : C.H. Beck, 2010. -- xxxviii, 811 s. : il. ; 25 cm + 1 CD-ROM (PowerPoint, priklady, kontrolni otazky, kviz, prilohy)
Management svleceny donaha : co vas v zadne skole nenauci / Jo Owen ; [preklad Martina Kusinova]. -- 1. vyd.. -- Praha : Ekopress, 2008. -- 215 s. ; 21 cm
http://kramerius4.nkp.cz/search/handle/uuid:736b7140-609d-11e3-ae59-005056827e52 - Digitalizovany dokument
Jak ziskavat nove zakazniky : direct mailing, e-maily, telefonovani, osobni jednani / Alexander Verweyen ; [preklad Iva Michnova]. -- 1. vyd.. -- Praha : Grada, 2007. -- 152 s. ; 24 cm
Umeni prodavat / Tom Hopkins ; [z anglickeho originalu ... prelozil Martin Dobes]. -- Hodkovicky [Praha] : Pragma, c2009. -- 276 s. ; 22 cm
Další literaturu můžete hledat sama ve volně přístupném elektronickém katalogu na stránkách Národní knihovny ČR, www.nkp.cz, katalogy a databáze, báze NKC (ANL - články). Vyhledávat lze podle klíčových slov (předmětových hesel).
Ekonomické vědy, obchod
--
Národní knihovna ČR
15.12.2015 14:19