-
To se mi líbí
-
Doporučit
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda byste mi byli ochotní poradit s literaturou na téma "Analýza skryté reklamy a její vliv na spotřebitele
", předem děkuji za odpověď
Dobrý den,
Níže přikládáme několik zajímavých zdrojů, které by mohly být užitečným výchozím bodem pro další studium. Všechny obsahují mimo jiné přehled použité literatury, která vás může nasměrovat dále. Pokud byste měl zájem o podrobnější soupis, doporučujeme využít možnost nechat si v naší knihovně vypracovat bibliografickou rešerši (což je ovšem služba placená, cena je 1 Kč za záznam). Také vám případně rádi poradíme, kde a jak další zdroje hledat.
Rádi bychom se touto cestou také omluvili za zpožděnou odpověď, způsobenou krátkým výpadkem zasílání upozornění z portálu PSK. Doufáme, že toto zpoždění vám nezpůsobilo žádné zásadní komplikace.
Knihy:
HESKOVÁ, Marie a ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KALISTA, Martin. Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2011. 69 s. Monografie. ISBN 978-80-7418-111-5,
NOVAKOVÁ, Eva a JANDOVÁ, Venuška. Reklama a její regulace: praktická příručka. Praha: Linde, 2006. 245 s. ISBN 80-7201-601-6.
Kvalifikační práce:
TRUSÍKOVÁ, Hana. Skrytá reklama v ČR [online]. Brno, 2008 [cit. 2017-10-26]. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Právnická fakulta. Vedoucí práce Ing. Eva Tomášková, Ph.D. Dostupné z: http://theses.cz/id/qs4r1b/
Ekonomické vědy, obchod
Olomouc
Vědecká knihovna v Olomouci
25.10.2017 00:13