-
To se mi líbí
-
Doporučit
Hledám českou definici pro \"sociální marketing\" a knihy o sociálním marketingu.
Odpovídáme na Váš dotaz zaslaný službou Ptejte se knihovny.
Jako nejvýstižnější se nám jevila tato definice sociálního marketingu:
Sociálním marketingem se označuje sociální odpovědnost marketingového managementu firmy. Sociální marketing je již v mnoha případech součástí celé podnikové strategie a má své pevné místo v marketingových koncepcích. Tento marketing využívá kvantitativně (nezávislost, růst, tržní podíl, jistota, struktura nákladů a výdajů ... ) a kvalitativně (stupeň známosti, image ... ) zaměřených postupů a obrací je směrem ke společnosti a zasahuje tak i do oblasti styku s veřejností a médii. Hlásá zvýšení užitku a zisku jak zákazníkovi, tak firmě, jednotlivci i společnosti. Sociální marketing v dnešní společnosti má mnoho podob a každý si může vybrat. Ať již se jedná o spozorské aktivity, dary nebo podnikatelskou podporu v regionu, vždy jde o prezentaci firmy jako společensky zodpovědné (corporate social responsibility).
Podrobnější informace naleznete na adrese: http://www.marketingovenoviny.cz/index.php3?Action=View&ARTICLE_ID=2872
Knihy s tématem sociálního marketingu: Social marketing : improving the quality of life / Philip Kotler, Ned Roberto, Nancy Lee. -- 2nd ed.. -- Thousand Oaks, Calif. : Sage, c2002. -- xvi, 438 s. : il. ; 24 cm. ISBN: 0-7619-2434-5.
Úvod do marketingu : 5 přednášek na téma základy marketingu, mezin. marketing, prodejní marketing, marketingové plánování, sociální marketing / Zdeněk Linhart. -- 1. vyd.. -- Praha : Institut výchovy a vzdělávání ministerstva zemědělství České republiky, 1991. -- 57 s. : schémata ; 21 cm. ISBN: 80-7105-017-2.
Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy / Philip Kotler. -- Vyd. 1.. -- Praha : Management Press, 2000. -- 258 s. ; 25 cm. ISBN: 80-7261-010-4.
Sociologie
--
28.02.2008 17:49